Oslo, here I come!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Eller... heheh!! I morgen i alle fall, gryyytidlig, sukk!!

Og har en Oreodate med rocky, febbiss og lindkva :) :) 

Hvis det er flere som vil være med i morgen kveld på kakemomsing så er det bare å henge seg på! :) :) 
Send meg en mld på fb, siden jeg ikke får svart her inne fra mob :) 

Jeeeeij!!! Gleder oss kjempe mye, og da snakker jeg selvølgelig for alle de andre og! Haha! :D
Frem med heelsa, jenter og Oslo - vær advart :D

ååååh, så gøy :) Kose dere kjempe masse alle sammen :D :D :D 

Takk for en driiiiiitkulstiliggøymorsompissepåsegavlatterfestlig kveld, rocky, febbis og lindkva!!!

Hahahah!!! Dritgøy kveld, hihi!!!!
Og masse bra bilder som ble tatt :) :) Tre bilder ligger på fjesboka ;)

Takk lige sååååå!!! :D Fantastisk morro kveld og kjempekoselig å møte dere! :D

Love love!

Jeg kunne jo hengt såååå mye lengre joooh!!! For B sov når jeg kom tilbake på hotellet, hehehe!!!
Tenkte hmmmm.... Jeg KAN jo stikke ut igjen, hahhha!! Men fant ut at dere hadde jo dratt da. Utenom febbiss da, som jeg fant ut i går kveld, hahah!!!

Jeg var så kake etter hele lørdagen og trodde faktisk du skulle være opplagt og sovet ordentlig ut til møtet på søndag! Ellers hadde jeg og hengt på videre :)

Jeg var jo på randen hele søndagen, hehe!!! Guuuuud som jeg sleit!! Men det hadde ikke noe med kvelden vår å gjøre :) :) :) :) Det hadde jo mer om programmet å gjøre, hahahah!!!!!!!!!!!!

hahaha!! Neeeida, var jo nesten ikke klag da! Men lørdag var kjeeempekos og kjeeempemoro :D

så artig med oreodate

haaahhaaaaaaa....jeg så denna nååååå...bøøøgis :) taaaaakk ofr en super kveld som endte opp som en lang natt for min del :) Moro var det...neste gang blir det onkli hæla i taket :) :)

Traktorsprekkskreppene go cat fight over mannen i full old still som blotta hell overkroppen....mmmm... :) Og miss boooooooobs som alle fikk hakeslep av....svenske shiiiiiiit mann-søøøøøørvice for søøøøren!! Meeeeen kaka var god, febissdamene var greie go vi lo så masse :) :) UUUUUUUUUUber kos :)

OREO

Back
Topp