Oslo gravide?

• Trådstarter Trådstarter ☆mummi mamma☆
  • Opprettet Opprettet
Kan nevne at jeg er i begynnelsen av 20 årene og mine nærmeste har barn men ikke spedbarn og ikke gravide. Hadde likt å bli kjent med andre som jeg kan prate om graviditet, fødsel og tiden med barn sammen med. Gjerne litt råd og tips underveis også. Jeg er førstegangs

Med dette dytter jeg litt på tråden. I håp om at noen svarer meg. God natt

Akershus da siden du sier litt utenfor? Vet du om det er ordnet noe treff her inne? Og om det er flere fra store oslo?
Jepp, nærmere bestemt Jessheim :) Ja, det er en tråd om et treff i nærmeste fremtid. Lurer på om det allerede er nå til tirsdag, altså 14 mai :) Også har det vel vært snakk om et nytt treff i juni allerede :)

Jepp, nærmere bestemt Jessheim :) Ja, det er en tråd om et treff i nærmeste fremtid. Lurer på om det allerede er nå til tirsdag, altså 14 mai :) Også har det vel vært snakk om et nytt treff i juni allerede :)
Åja, oppi der ja. Okei, bra at noen lager en tråd og tar initiativ til det synes jeg. Jeg kan dessverre ikke bli med på første, men gjerne med på det i juni. Må ha vært på ordinære ultralyden før jeg tørr å presentere meg

Back
Topp