oslo folk..

entil?

Forumet er livet
jeg skal være i oslo neste uke.. og har veeeeeldig mye tid til shopping.. skal være alene til 16-17 hver dag..
så..

er det noen butikker (gjerne baby) som man må få med seg? noen som er litt spesielle.. snakker ikke cubus/hm..
men noe som vi kanskje ikke har i bergen...

er litt kjent i oslo..

takk for hjelpen

ja.. der må jeg inn.. hvor ligger den?

ORIGINAL: 1100

Gaten ovenfor Slottet, vist jeg ikke tar helt feil!
Oslo damene vet sikkert bedre enn meg [:D]

ORIGINAL: dripdrop

de har baby klær der og sant?

Zara ligger både i Bogstadveien og på Karl Johan vis a vis Stortinget faktisk. Selv er jeg glad i Fru Lyng da (barnas hus heter det nå) og opp ioetagene på både Sten og Strøm og Glassmagasinet ligger det flotte barnetøysforretninger. Ikke av det billige slaget, men dog... Og i Bogstadveien har du flere dyre om det er interessant

ORIGINAL: MammaMia98

Zara ligger både i Bogstadveien og på Karl Johan vis a vis Stortinget faktisk. Selv er jeg glad i Fru Lyng da (barnas hus heter det nå) og opp ioetagene på både Sten og Strøm og Glassmagasinet ligger det flotte barnetøysforretninger. Ikke av det billige slaget, men dog... Og i Bogstadveien har du flere dyre om det er interessant

fru lyng ligger det andre steder enn ved cc-vest?

ORIGINAL: dripdrop

de har baby klær der og sant?

Ja der har de mye fint baby tøy [:D]

Ja, det ligger i en paralellgate til Karl Johan. Hvis du går ned Karl Johan fra Stortinget mot slottet, så går du forbi Zara på høyre Hånd. Så kommer du ned på en åpen plass der du har lindex rett frem og Bennetton til høyre i et gult hus(barneavdeling i kjelleren) så går du opp gaten mellom de til høyre og følger den til enden ca 100 m. Da er du like ved Bohemen. Ser du opp til høyre da, bør du se det eller kjøpe briller [:D]

Ja, det ligger i en paralellgate til Karl Johan. Hvis du går ned Karl Johan fra Stortinget mot slottet, så går du forbi Zara på høyre Hånd. Så kommer du ned på en åpen plass der du har lindex rett frem og Bennetton til høyre i et gult hus(barneavdeling i kjelleren) så går du opp gaten mellom de til høyre og følger den til enden ca 100 m. Da er du like ved Bohemen. Ser du opp til høyre da, bør du se det eller kjøpe briller [:D]

hehe.. de har vel brilleland på karl johan og hehe!
tusen takk

ORIGINAL: Nina08

Nederst i markveien på grünerløkka er det flere fine butikker til barn[:)].
Husker ikke hva de heter, men innmari lett å svi av penger på litt dyre dritfine saker.

God tur.

Signerer denne! gå på Sprell og Liten og Tøff nederst i Markveien. Masse masse fint[:D] 

ORIGINAL: Marie80

ORIGINAL: Nina08

Nederst i markveien på grünerløkka er det flere fine butikker til barn[:)].
Husker ikke hva de heter, men innmari lett å svi av penger på litt dyre dritfine saker.

God tur.

Signerer denne! gå på Sprell og Liten og Tøff nederst i Markveien. Masse masse fint[:D] 

OH! Der har jeg aldri vært!! Må ta en grunerløkkadag skjønner jeg

ORIGINAL: Sunkissed©

Frykteligemyefint på Sprell og Liten & Tøff ja! [:-][:D]

mine favorittbutikker også!! [:D]

Jeg må dit nå! Spise lunsj på Delikatessen noen? [:D]

Back
Topp