H Hanna C Gift med forumet 17 Apr 2007 #1 noen som bor i oslo som har lyst til å trille litt innimellom?[:)]
S ~silly~ Elsker forumet 17 Apr 2007 #2 Vi er en gjeng (3stk[8D]) som triller i Lillestrøm hvis du vil bli med[:)]
Ett-mars-hopp Forumet er livet 18 Apr 2007 #3 hvorfor trillet vi ikke da jeg ennå var i byen?!?[;)] Nåe er jeg jo sjelden innover, og i tillegg ser jeg ut som en elefant...
hvorfor trillet vi ikke da jeg ennå var i byen?!?[;)] Nåe er jeg jo sjelden innover, og i tillegg ser jeg ut som en elefant...
H Hanna C Gift med forumet 20 Apr 2007 #5 ORIGINAL: *silly* Vi er en gjeng (3stk[8D]) som triller i Lillestrøm hvis du vil bli med[:)] Hvor ofte triller dere?
ORIGINAL: *silly* Vi er en gjeng (3stk[8D]) som triller i Lillestrøm hvis du vil bli med[:)] Hvor ofte triller dere?
Looney Forumet er livet VIP 22 Apr 2007 #6 Avtalen er å prøve å trille mand, onsd og fredager... Trillet mand og onsd forrige uke i allefall.... Bare å henge seg på.....
Avtalen er å prøve å trille mand, onsd og fredager... Trillet mand og onsd forrige uke i allefall.... Bare å henge seg på.....