Oslo City Legesenter

Hannesofiemyr

Forelsket i forumet
Er det noen her som har erfaring fra det legesenteret når det gjelder tidlig ultralyd, koster 1180, noe jeg syntes var en ok pris. Da jeg har funnet andre til 1500. Men har aldri vært bortom dette legesenteret, så lurte på om noen her har hørt noe, eller har erfaring med tidlig ultralyd her. Eller om du har noen enbefalninger andre steder sentralt i Oslo.
Tenkte å dra i uke 11+0 eller 11+3/4.

Sniker fra august her :)

Jeg har vært der på tidlig ultralyd og er kjempe fornøyd, var også en gang etter Oul da jeg fikk en litt rar beskjed på Oul også har jeg vært der på 3D :) anbefaler de virkelig :) hyggelig og fin opplevelse der, masse bilder og nøye til å forklare hva man ser på skjermen :)

Jeg var der når jeg mista (ma) før jeg fikk mini, jeg likte meg ikke der og fikk slengt i tryne at siden jeg var norsk kunne det ikke være mulig at jeg aldri hadde hatt en kjønnssykdom.

En annen venninne av meg som også hadde vært der var like lite fornøyd som meg.

Men selvfølgelig så er det jo flere leger som jobber der og sikkert noen av dem som er OK. Ellers har jeg hørt mye bra om hun som holder til på Vika fysikalske, jeg skal dit 14 juni. Hun tar 900 kr for tidlig ul. Og 50 kr for å printe ut bilde.

Jeg har bare hørt negativt om de...

Har hørt at jordmorklinikken i Oslo skal være bra. Ellers er det en i Jessheim som er veldig flink, men veldig dyr..

Jeg har bare hørt negativt om de...

Har hørt at jordmorklinikken i Oslo skal være bra. Ellers er det en i Jessheim som er veldig flink, men veldig dyr..
Han på Jessheim er super flink. Tar 1300 for tul og da får du med bilder og video på minnepenn :)

Last edited by a moderator:
Han påJessheim er fantastisk flink! Bruker god tid og er nøye! Får med bilder og hjertelyd på minne penn☺️ Tok tidlig ul her for noen uker siden og i forrige svangerskap☺️

Last edited by a moderator:
Jeg er fornøyd med Oslo City ..skal ditt selv på lørdag for tidlig ultralyd .
Tok tidlig ultralyd i forrige svangerskap der også

Back
Topp