Oslo-beboere, hvor i byen bor dere?

Jeg bor på Grünerløkka :-)

Ikke helt temaet her men er det noen av dere som kan anbefale en plass i Oslo for å ta tidlig ultralyd?

Ikke helt temaet her men er det noen av dere som kan anbefale en plass i Oslo for å ta tidlig ultralyd?
Oslojordmor.no på Storo :) Både gynekolog og ultralydjordmor var veldig koselige, men sistnevnte tok seg veldig god tid, og viste i 4D også faktisk. Jeg skal definitivt tilbake dit hvis jeg bestemmer meg for en ultralyd til.

Oslojordmor.no på Storo :) Både gynekolog og ultralydjordmor var veldig koselige, men sistnevnte tok seg veldig god tid, og viste i 4D også faktisk. Jeg skal definitivt tilbake dit hvis jeg bestemmer meg for en ultralyd til.
Tusen takk Katinka :) da skal jeg bestille der:)

Jeg har tatt på Majorstuaklinikken hver gang og er veldig fornøyd med dem. Kommer til å fortsette med det :)

Jeg har også gått dit. Til nå bare før graviditeten, men tenker det er koselig å dra dit nå for en ul. Så får også gyn se hvordan det gikk. Han var så søt da jeg var der andre gangen og han snakket om ul for å sjekke Pergotime-effekt vs ul for å se et foster :) Litt dyrt, men sånn er det jo med private.

Last edited:
Jeg har også gått dit. Til nå bare før graviditeten, men tenker det er koselig å dra dit nå for en ul. Så får også gyn se hvordan det gikk. Han var så søt da jeg var der andre gangen og han snakket om ul for å sjekke Pergotime-effekt ca ul for å se et foster :) Litt dyrt, men sånn er det jo med private.
Var det Trolle du gikk til? Han er veldig koselig :) Var også han som fant dødt foster hos meg sist, så det var fint å komme tilbake denne gangen med et levende ;) Han skrev også ut Lutinus til meg for sikkerhets skyld.

Hadde en annen gynekolog der ved første svangerskap. Han var ikke like koselig, men veldig flink!

Ja, det er veldig dyrt synes jeg, men jeg føler meg godt ivaretatt også synes jeg det er fint at gynekologen har telefontid hver dag :)

Var det Trolle du gikk til? Han er veldig koselig :) Var også han som fant dødt foster hos meg sist, så det var fint å komme tilbake denne gangen med et levende ;) Han skrev også ut Lutinus til meg for sikkerhets skyld.

Hadde en annen gynekolog der ved første svangerskap. Han var ikke like koselig, men veldig flink!

Ja, det er veldig dyrt synes jeg, men jeg føler meg godt ivaretatt også synes jeg det er fint at gynekologen har telefontid hver dag :)

Stemmer det. Da går vi jo til samme gyn :)

Enig i at det er supert med telefontid! Benyttet meg av det noen ganger, veldig praktisk og føler jeg får litt mer valuta for pengene.

Skal på ul når jeg er 12+2, er 8+0 i dag. Gleder meg!

Stemmer det. Da går vi jo til samme gyn :)

Enig i at det er supert med telefontid! Benyttet meg av det noen ganger, veldig praktisk og føler jeg får litt mer valuta for pengene.

Skal på ul når jeg er 12+2, er 8+0 i dag. Gleder meg!
Hehe, så gøy :) Jeg tenkte å gå 12+6, og er 7+3 i dag. Får vel bestille den timen snart.

Tenkte å prøve å få henvisning til ul om en drøy uke. Er i den uken der fosteret døde forrige gang, så er utrolig nervøs og redd for å oppdage det samme i uke 12 som sist.

Føler meg veldig godt ivaretatt der hvertfall :)

Back
Topp