Oslo Anorakk

LilleeMille

Gift med forumet
Jeg er snart ferdig med min andre Osloanorakk, å den tenkte jeg å selge, den er str 6-12 mnd, men aner ikke hva som er en fornuftig pris på den, Noen synspunkter hadde vært kjekt :)

Hei :)

Det med prissetting er vanskelig, vet at mange tar dobbel garnpris for det hjemmestrikket de selger, mens andre tar 3x garnpris igjen. Hvor mye, og hvilket garn har du brukt på den da ?
Er kanskje lettere for oss og komme med innspill om vi vet utgiftene dine :)

Ville tatt garnpris + bittelitt for strikkinga :) eller sjekk litt på finn.no eller lign og legg deg på samme pris som andre?

Den jeg har strikket nå er strikket i nepal, bruke 5 nøster. Garnet er på tilbud nå å koster 17 kr så det blir 85 kr. så har jeg 3 knapper som kostet 17kr så det blir 51, Så med Knapper og Garn blir det 136.

Hørte på en annen strikkeside, å ho eineste som svarte tok 400 for den minste str å økte med 50 jo større den ble

Ja 400,- synes nok jeg også er litt mye om kostnaden er så lav. Men 250,- eller 300,- må jo iallefall kunne gå an?

Ja, det kommer og også litt ann på hvilket garn man bruker :p Det garne som står i oppskriften koster jo rundt 80 kr nøste så da blir den fort mye dyrere.

Ja, tenkte rundt 250 -300 jeg også så da var det nok ikke så ille tenkt ;) Takk for svar :)

400 synes jeg var mye og.

300 hadde jeg nok kunnet betalt for en :)
Men mulig de som ikke strikekr selv synes det er en stiv pris og.

Ja, så lenge jeg strikker med ett garn som ikke er så mye dyrere enn nå, så blir det i vertfall ikke mere enn 300 før en i den minste str :)

400 synes jeg var mye og.

300 hadde jeg nok kunnet betalt for en :)
Men mulig de som ikke strikekr selv synes det er en stiv pris og.

400kr er ikke mye syns jeg. Ikke gå lenger ned enn 350 for et håndstrikket "større" plagg syns jeg da :)
Jeg har veldig lyst til å strikke Oslo anorakk en gang :D

Tror kanskje eg kan ta 300 før den minste med det garne jeg bruker nå, å med så lave garnpriser, å øke med 50kr for hver str oppover ? 1/2 år 350,-, 3/4 år 400,- osv. Hva syns dere om det ? Ville noen av dere kjøpt for den prisen ?

Tror kanskje eg kan ta 300 før den minste med det garne jeg bruker nå, å med så lave garnpriser, å øke med 50kr for hver str oppover ? 1/2 år 350,-, 3/4 år 400,- osv. Hva syns dere om det ? Ville noen av dere kjøpt for den prisen ?

Ja, jeg ville ha kjøpt for den prisen. Det er jo tross alt håndarbeid og det er lagt ned mange timer i plagget så det synes jeg må være greit.

Jeg hadde nok kjøpt til den prisen, men da vet jeg hvor mye arbeid det er med håndarbeid.
Det vet ikke de som "ikke strikker", og de blir ofte sjokkert over prisene er mine erfaringer.

Back
Topp