oslo/akershus jenter

Eostre

Elsker forumet
hvis dere vet om noen steder som er park/hage med hus som har kjøkken til leie si i fra..middelalderparken gikk ikke ann å leies[:'(]

Lage mat selv?!
Vet om selskapslokale der dere bestiller mat, men kan ha drikke og bar selv
Jeg og samboer vrir hjernene våre (han er kokk[:D])

ORIGINAL: Den graverte

Lage mat selv?!
Vet om selskapslokale der dere bestiller mat, men kan ha drikke og bar selv
Jeg og samboer vrir hjernene våre (han er kokk[:D])

ja det var noe sånt vi tenkte..tenkte ha vikingbryllup så spekemat og rømmegrøt på menyen samt mjød og øl[:D]

Klubbhuset på Kalvøya i Bærum TROR jeg du kan lage egen mat, du kan sjekke... Ser de er tilknyttet sant.no
Torderød Gård på Jeløya i Moss er tilknyttet catering, men veldig koselig med en liten park som hage
Kjeholmen (tror jeg det er) kan du lage egen mat men er usikker på kjøkkenfasilitene (var i et bryllup der vi var 100 stk for et par år siden. Spiser i ett lokale og kan være ute etterpå. Er en paviliong der om det er dårlig vær. Var en kjempefin sermoni i vannkanten)
Ellers kan du ta kontakt med Sportsklubber i nærheten å få leie klubbhus
Hva med Skullerudstua?!

http://www.igodtselskap.no/bryllup/category210.html

Vet ikke om det er svindyrt men ser veeeldig fint ut der![:)][:)] men det så jo ut som de hadde en meny?! hmm er det ingen andre gårder eller fine plasser rundt i oslo man kan leie da?? Skal tenke litt..[;)]

fant en til;)
http://www.sorbraten.no/index.php?p=1-4-4&url=www.sorbraten.no

Kjeholmen

Klubbhuset på Kalvøya i Bærum TROR jeg du kan lage egen mat, du kan sjekke... Ser de er tilknyttet sant.no
Torderød Gård på Jeløya i Moss er tilknyttet catering, men veldig koselig med en liten park som hage
Kjeholmen (tror jeg det er) kan du lage egen mat men er usikker på kjøkkenfasilitene (var i et bryllup der vi var 100 stk for et par år siden. Spiser i ett lokale og kan være ute etterpå. Er en paviliong der om det er dårlig vær. Var en kjempefin sermoni i vannkanten)
Hva med Skullerudstua?!

kjeholmen var jo fantastisk!! har sendt forespørsel der..

ORIGINAL: Eostre

Kjeholmen

Hva med Skullerudstua?!

kjeholmen var jo fantastisk!! har sendt forespørsel der..

Håper dere får det[:D] Hadde satt en fin ramme rundt temaet deres
Mener det eies av Sporveiene eller noe, om du har kontakter der.
Er utedo der, men det gjorde ikke noe, for det luktet ikke eller noe. Så var det innlagt vann til håndvask på utsiden av do-huset, og det hjelper veldig.
Når vi var i bryllup hadde de grillbuffet ute. Og de hadde med alt av drikke selv. Er tappetårn der, så skaffer du et fat med øl og kullsyre har du billig drikke til mange. Vi betalte 5 kr ølen og 10 kr drinken.

Vet at det er selskapslokaler på Frysja ved Maridalen som ei venninne av meg leide til sitt bryllup.
Studenthytten i Nordmarka går også an å leie, og hvis du har mange tilreisende gjester, så er det overnattingsplasser der også.
Det er så hyggelig med bryllupsforberedelser!!! - vi skal gifte oss i august i år, så jeg gleder meg masse!

Back
Topp