osjibosjo...

smyga

Gift med forumet
jeg var jo syk i forrige uke med kraftig halsbet...så tror dere ikke jeg glemte å ta p-pillene de dagene..det ble 3dager...så nå..en uke for tidlig,er tante rød komt på besøk...er d ikke nok at jeg føler meg uggen av denne spysjuka som går...neida..det syns ikke ho nei...[>:]typisk...prøvde å holde den tilbake med å ta 2stk samtidig,men neida..trengte seg frem[;)]
så da ser d styggelig ut at jeg ska ha den på nyttårsaften å...jippi,not...[&o]
måtte bare klage litt[8D]

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Uff, så kjipt da[:'(] 

Skal begynne det nye året med å få det en av de første dagene jeg[8|] Men slipper det i jula da[:D]

ja,d er sant,men alikavel..hadde dette godt planlagt ser du[;)][8D]men..jeg får den akkurat på mandagen nå...og jeg som blir dårlig av den au[&o]
ja ja,kan jo ikke klage..er godt jeg har den å[;)]vil jo ha en spire til en gang[;)]

Takk og lov for hormonspiral sier nå jeg, hadde blitt gravid med en gang jeg med p-piller, fryktelig lett å glemme. Men har du 21 eller 28 tab. brett. Uansett går det an på en måte å unngå mensen med å la være å ta de siste og bare begynne på nytt brett eller noe sånt......... Da unngår du ihvertfall å få den på nyttårsaften

jeg slipper den dritten der....[;)]

Ja noen fordeler må dere ha [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Back
Topp