Orly ❤️

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Lykke til i dag hvis babyen ikke har kommet i natt da :-) Heier så på deg og gleder meg til å se bilde av den lille ❤️

Awh, egen tråd til meg! ❤
Tihi, takk for det. Ingen bebis, men desto mere blod! Sitter nå på føden og venter på et ledig rom og legesjekk. Tror dette kan dra ut. :p

Awh, egen tråd til meg! ❤
Tihi, takk for det. Ingen bebis, men desto mere blod! Sitter nå på føden og venter på et ledig rom og legesjekk. Tror dette kan dra ut. :p

Jeej! Sikker på kroppen din bare trenger ett lite dytt jeg så er du i gang! Weee så spennende !! ❤️

Ja, denne luringen ville visst ikke bli februarbaby. En drøy time til neste pille nå, satser på jeg ikke trenger fler. Kjenner litt kraftige kynnere nå, men ikke noe regelmessig eller vondt. Skal kobles til ctg igjen etter neste pille, så det blir spennende å se! :D

Ja, denne luringen ville visst ikke bli februarbaby. En drøy time til neste pille nå, satser på jeg ikke trenger fler. Kjenner litt kraftige kynnere nå, men ikke noe regelmessig eller vondt. Skal kobles til ctg igjen etter neste pille, så det blir spennende å se! :D
Håper dere får en fin opplevelse

Heia heia heia!!! *hopper rundt*

Lykke til :)

Lykke til ;D

Såå spent på Ragnhild!!! :D Kommer til å sjekke BV ofte i dag kjenner jeg ;) Håper det har skjedd ting i natt.

Back
Topp