Vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, og når nr. 3 først er på vei er det for oss ingen vei tilbake altså! Jeg vet det av mange kan oppleves som en brannfakkel, men prøver meg likevel, i håp om å høre fra noen som har opplevd/opplever det samme. Det store problemet her er at jeg ikke klarer å glede meg over å være gravid. Jeg er nå i tiende uke, og vi har ikke delt nyheten med noen enda. Jeg gråt i to dager etter positiv test, da jeg føler vi har mer enn nok arbeid med de to vi allerede har. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal ha energi og krefter til å følge opp enda ett barn under skolealder. Jeg er stadig totalt tappa for energi, har allerede vondter overalt, særlig i bekkenet og sliter mye med kvalme. Har vært på tidlig ul for å bekrefte graviditet. Mannen er storfornøyd over å skulle ha nr. 3, men for meg ble det en kort lykke der og da av ett bankende hjerte og en liten, sprellende kropp, men jeg kjenner fortsatt på fortvilelsen over å være gravid. Jeg er egentlig redd for å gå gravid igjen og ikke fungere for barna mine, og jeg er redd for å føde igjen. Ser altså få gleder i tilstanden som gravid akkurat nå, føler meg ensom i total mangel på sosialt liv pga.formen og håper kanskje på at noen her inne har følt litt på det samme? Om dette for deg blir helt feil, vennligst scroll videre til en annen tråd 

Jeg vet at dette nok kommer til å gå over, men akkurat nå ser jeg litt mørkt på det meste, og tror nok årsaken kan ligge litt i hormoner, som du skriver 
I og med at nr. 3 ikke var helt utelukka, og vi allerede er en etablert familie var abort helt uaktuelt. Så nå får jeg vel bare stå i det, og håpe at det er hormonene som tynger meg, og at gleden vokser når vi etterhvert begynner å dele.