PrøveLykken
Liker dette forumet
Jeg begynte med kvalme og oppkast allerede i uke 5, og ble da sykemeldt. Spøy mange ganger om dagen og sleit med ekstrem kvalme. Fikk ikke i meg mat, og det lille jeg fikk i meg kom opp igjen. gikk ned 10 kilo den første uka. Fikk også kvalmestillende som jeg begynte på med en gang. Det hjalp en god stund, til det brøyt ut som værst. Da satt jeg bare på badet. Gjorde ikke annet enn å spy og spy og spy! Hele døgnet. Alt jeg spiste og drakk kom opp igjen med en gang. Tok stort sett 30 sekunder fra jeg drakk til det spruta ut igjen utrolig slitsomt. jeg var på kanten til å bli lagt inn, men det ga seg i siste liten.
etter det har det gått greit. Har klart meg opp til 2 dager uten å spy men idag har det vært på'n igjen.
våknet opp og var skikkelig forkjølet, tett og sår hals og vondt i kroppen. Hjalp ikke veldig at jeg da i tillegg skulle spy som en helt.. Drakk nettopp et glass med vann og tok kvalmestillende, men tok ikke lenger enn noen få sekunder før det kom opp igjen!
nå er jeg sliten
etter det har det gått greit. Har klart meg opp til 2 dager uten å spy men idag har det vært på'n igjen.
våknet opp og var skikkelig forkjølet, tett og sår hals og vondt i kroppen. Hjalp ikke veldig at jeg da i tillegg skulle spy som en helt.. Drakk nettopp et glass med vann og tok kvalmestillende, men tok ikke lenger enn noen få sekunder før det kom opp igjen!
nå er jeg sliten