Orker snart ikke mer...

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Vet ikke hvordan jeg skal holde ut dette jeg, jeg er kvalm konstant, klarer nesten ikke spise. i dag har jeg spist en halv italiensk pizza i løpet av hele dagen! er helt fortvila, og klarer ikke ta meg av sønnen min alene! Heldigvis er samboeren min helt topp og hjelper til masse!

Blir bare sååå fortvila, har ikke drukket en liter væske enda i dag engang, og blir redd for hvordan dette skal ende. Grunnen til at jeg ikke klarer å spise eller drikke er at det sitter i meg fra forrige gang, at når jeg spiste noe jeg ikke hadde veldig lyst på kom det rett opp igjen!!

Akkuratt nå er jeg så lei av dette!!

[:(][:(][:(][:(]

Forstår deg så utrolig godt.
Man blir dødsliten og utmattet av å gå sånn.
Har du kontaktet lege? Mulig du får noe mot det?

Sliter selv med å ta vare på Celina i hverdagen. I dag f.eks. så låste jeg meg inne på do for å spy,vil ikke at hun skal se det...hun blir så redd.
Det gjorde henne ikke noe at jeg låste,men jeg synest ikke det er noe hyggelig,jeg blir sur og grinete og når sambo kommer hjem så kolapser jeg totalt på sofaen.Så blir jeg sinna på han fordi han og Celina har det så koselig sammen,mens jeg ikke orker noe....ond sirkel dette!

Stakkars deg da!

Har du prøvd ingefær? Bringebærte? Jeg har god erfaring med å spise litt frukt. Både epler, banan og fersk ananas er en hit her. Noen sier at eplejuce blandet med Farris gjør susen. Det har ikke jeg prøvd selv, men. Lakris skal også være bra, Men godteri bør man vel kanskje prøve å styre unna... Men litt salt lakris har julpet meg et par ganger. Prøv i hvert fall ananasen, det er mitt beste triks. Boksevarianten funker sikkert også.

Lykke til!
Klemmis.  

jeg har kjøpt ingefærkapsler, men tør ikke ta de. For på boksen står det ved graviditet må det utvises forsiktighet. Så jeg er redd for å gjøre noe galt!

Jeg har legetime i mårra, en time for å få svar på noen prøver jeg har tatt tidligere. Jeg skal prøve å få tatt det opp da, jeg klarer virkelig ikke å ha det sånn! jeg har lyst til å grine hele tiden!

Farris og eplenektar klarer jeg ikke tanken på, får grøssninger ved tanken.

Men jeg skal prøve å drikke bare litt vanlig eplenektar etterpå...først skal jeg prøve å få i meg en pose rett i koppen tomatsuppe! :)

Jeg som gleda meg til å bli gravid, men nå tenker jeg at jeg håper dette er siste gang jeg er gravid! :(

da er det på tide å rulle inn ekspertisen på GOD MAT..ring mødrene deres..de kan kunsten!
OG NUGATTI hjelper på dårleg matlyst..prøv det!! same ka dere eter om det er aldri så usunt så lenge det er næringsrikt!!!

ORIGINAL: teba

da er det på tide å rulle inn ekspertisen på GOD MAT..ring mødrene deres..de kan kunsten!
OG NUGATTI hjelper på dårleg matlyst..prøv det!! same ka dere eter om det er aldri så usunt så lenge det er næringsrikt!!!

ja, jeg spiser bare det jeg har lyst på, klarer ikke tanken på andre ting! Tilogmed Mors mat er ikke bra nok nå! :(

Prøv og skjære opp frukt i sånne fristende små biter. Prøv en bit og så en til... Funker for meg i hvertfall, og som tidligere nevnt er fersk ananas helt nydelig nå. Tar i hvert fall kvalmen min. Men det kan jo være at jeg er heldig da... Lykke til i hvert fall, jenter!

http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20;0/st/20070101/dt/6/k/a291/preg.png[/img]
[/url]

ORIGINAL: goldpen

Prøv og skjære opp frukt i sånne fristende små biter. Prøv en bit og så en til... Funker for meg i hvertfall, og som tidligere nevnt er fersk ananas helt nydelig nå. Tar i hvert fall kvalmen min. Men det kan jo være at jeg er heldig da... Lykke til i hvert fall, jenter!

takk for gode tips! skal prøve å gjøre noe av det du sa! :)

har spist en halv rett i koppen tomatsuppe nå da! :)

Back
Topp