Orker ikke være på jobb :s

Katta

Forumet er livet
Julistrålene 2025 ♡
Aprilbarna`15
♡ Maibarna ♡
Novemberlykke 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg er så trøtt og sliten, er liksom null energi i meg. På mandag var jeg på jobb og hadde en time, dro hjem og la meg etterpå. I går og i dag har jeg vært hjemme hele dagen, noe jeg har sykt dårlig samvittighet for, men jeg er seriøst utslitt. Noen andre som har det på samme måte? Føler meg så sjukt pinglete og teit, hater å ikke orke.

Jeg er så trøtt og sliten, er liksom null energi i meg. På mandag var jeg på jobb og hadde en time, dro hjem og la meg etterpå. I går og i dag har jeg vært hjemme hele dagen, noe jeg har sykt dårlig samvittighet for, men jeg er seriøst utslitt. Noen andre som har det på samme måte? Føler meg så sjukt pinglete og teit, hater å ikke orke.

Kjenner følelsen! Vil bare gå hjem for å sove!

Føler meg også veldig sliten og har lyst til å sove, men har ikke samvittighet til å være hjemme :rolleyes:

Er sykemeldt, vært det en ukes tid nå, og har ny legetime i morgen og tipper den blir forlenga. Spyr og spyr og ikke minst sååå sliten. Bestemor mente at det var da ingen grunn til å sykemelde seg "da jeg var ung osv osv" [emoji57] Jeg er bare sykt takknemlig for å være hjemme. Hadde klart å vært på jobb, men da hadde jeg virkelig måttet presse meg, og vil ikke ofre min og babys helse. Og ikke minst så er det ikke kult å spy på jobb[emoji23] Føler meg litt pinglete jeg og, men tenker at nå er det ikke bare for min del, men et annet lite liv også.

Er også sykemeldt, har angst for å spy så har heldigvis ikke gjort dette til nå. Brekker meg derimot av alt og klarer kun å spise om jeg får legge meg ned en times tid etter jeg har spist. Hadde vært fint med seng på jobb i disse dager om ikke for kvalmen så vertfall for trøttheten :smiley-ashamed004

Føler meg også veldig sliten og har lyst til å sove, men har ikke samvittighet til å være hjemme :rolleyes:
Vet du, det har egentlig ikke jeg heller. Hovedgrunnen til at jeg hørte på mannen når han sa "Du blir hjemme i dag!" var at jeg har en veldig viktig dag på jobb på fredag, som ingen andre kan ta for meg - mens i går og i dag kunne jeg ha vikar.

Jeg "måtte" ta meg et par egenmeldingsdager sist uke, rett og slett fordi kroppen ikke fungerte. De siste ukene har jeg mer eller mindre vært på jobb, sovet på sofaen og gått og lagt meg, og det gjorde meg skikkelig deppa en stund. Bare det å dusje er skikkelig slitsomt. Trengte å komme meg litt både fysisk og psykisk, og nå går det heldigvis litt bedre.:happy: Føler meg til tider helt ubrukelig, men får heldigvis litt sympati her hjemme :p

Jeg er ufattelig sliten. Føler meg helt utmattet. Må sove og hvile flere ganger PR dag.
Dette MÅ gå fort over ..... :-(

Har måtte ta ut en egenmld allerede. Kroppen sa bare nei. Lå rett ut hele dagen. Kan ikke huske at jeg var så sliten forrige gang. :confused:

Har også hatt det sånn!
Var på jobb tors og fre sist uke. Det var helt grusomt. Var så sliten og kvalm at jeg ikke fikk gjort jobben min (jobber i bhg), satt bare i en krok og prøvde å overleve og ikke gråte. Lør og søn lå jeg i senga hele dagen. Fikk sykemelding denne uka, og først nå begynner jeg å komme meg såpass at jeg klarer å se på tv og dusje :) håper at det var dette jeg trengte, for fra og med mandag er jeg fullt tilbake på jobb igjen :)

Jeg fikk 50% sykmelding to uker framover, jeg tror det vil hjelpe. Jeg jobber jo egentlig 42,5 timers uker, og det går ikke akkurat nå. Kommer til å jobbe fulle dager hver dag nå også, men håper jeg føler meg litt mindre utslitt.

Sykemeldt selv, jobber gradert. Men nå har jeg selvsagt begynt å hoste som en idiot..... helt til jeg spyr pga hostinga! Noen som vet om jeg får noe mot dette? Hostesaften er vel ikke for gravide?

Back
Topp