Hei alle sammen, er sååååååå lei.. Trenger hjelp fra dere. Siden mandag kveld så har jeg fått kraftige kynnere som har gått over til korsryggen. De begynte mandag kveld kl 03:00 med 10 minutters mellomrom. Jeg tenkte ikke så mye på det akkurat da siden jeg ikke har fått så mye kynnere i løpet av hele svangerskapet. Men etter 2 timer så begynte jeg å få vondt i korsryggen hver gang jeg fikk kynnere. Først så tenkte jeg, omg? er dette det de kaller rier? siden jeg fikk dem hver 5-8 min, folk overdriver skikkelig tenkte jeg siden det ikke gjorde såååå vondt. Jeg holdte på sånn til kl 08:30 da bestemte jeg for å ta en paracet og prøve og sove siden jeg kunne puste gjennom de og snakke. Jeg sov til kl 12 og da våknet jeg igjen, jeg kjente dem ikke så mye da. Fram til idag så har de kommet og gått hele tiden, kjenner dem mer når jeg ligger, og nå begynner det å gjøre vondt av å få dem så mange ganger. Har vært på føden idag siden jeg ikke klarte mer for en undersøkelse og jeg hadde ikke no åpning Så de sendte meg hjem. Nå kommer spørsmålene
Er det noen her inne som har opplevd eller opplever det samme?
Hvor lenge varer det?
Hvis dere eventuelt har opplevd det, hvor lenge tok det til dere fødte?
Er det noe jeg kan gjøre for å unngå de smertene?
Hjeeeeeeeeeeelp!
Termin 1 des.
39+6.
Er det noen her inne som har opplevd eller opplever det samme?
Hvor lenge varer det?
Hvis dere eventuelt har opplevd det, hvor lenge tok det til dere fødte?
Er det noe jeg kan gjøre for å unngå de smertene?
Hjeeeeeeeeeeelp!
Termin 1 des.
39+6.