orker ikke mer

2008/2013/2014

Glad i forumet
Nå har jeg kastet opp frem til nå nylig. I dag fikk jeg spysyken. Vondt i hele kroppen. Orker ikke dette. Hva kan jeg gjøre?? Noen tips?? Dødsdårlig.

Åh så utrolig kjedelig!! Prøv å få i deg små mengder væske av gangen, ex farris og eplemost blandet, 1ss hvert 5 min. Håper du snart er frisk og rask igjen og kan nyte svangerskapet ditt!!

Har ingenting i hus. Klarer ikke komme meg ut. Min mann ligger også strekk ut. Vurderer å ringe slekta å høre om de kan handle. Men noe annet enn eplemost som funker??

Risvann skal binde magen. Stakkar dere begge to! :(

Takk jenter. Klarer ikke holde på noe ting. Utrolig sliten... bør jeg kontakte legen eller er det ingen fare ennå??

Huff, det høres ikke noe særlig ut! Hvis du er veldig sliten, og sliter med å få i deg væske er det sikkert ikke dumt med en telefon til legen!

Hvordan er formen? Håper du har fått i deg litt væske, mat er det ingen fare med...men litt væske må du jo ha!

Hvordan er formen? Håper du har fått i deg litt væske, mat er det ingen fare med...men litt væske må du jo ha!

Snill som tenker på meg. Klarer få i meg litt farris heldigvis. Å litt salt chips. Men ligger strekk ut.

Ikke noe galt å spørre slekta om hjelp :) De stiller nok gjene opp.

Jeg har reist mye rundt i diverse land og fått litt diverse mageproblemer (kremt). Det som hjelper er å drikke cola uten kullsyre og salt chips - generelt ting som er salt. Det binder magen og gjør at man klarer å holde på mer.

Ellers får du ha god bedring!

Min mor mener at det hjelper å blande farris og eplejuice/most, (viktig å få i seg veske)
Ellers så føler jeg det hjelper å få i seg salt kjeks eller chips.
Du får ha god bedring!

Back
Topp