Orker ikke å sove mer!

Kizy

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Har gitt opp på å sove i natt.
Våknet for 2 timer siden av store smerter. Lå og vridde på meg og gråt. Skjønte ingenting. Så gikk det over.
Ca en halv time senere skjer det samme igjen.
Jeg skjønte da hva som skjer. Jeg har rier. Til tross for at jeg har vært igjennom dette før, så tokk det fortsatt tid før jeg skjønte hva dette var :-p
Bare vært 4 på 2 timer, men er så slitsomt å ligge i sengen.

Har gitt opp å sove her og. Vondt og ubehag over alt kjennes det ut som, men ikke rier da.

Så nå er det kanskje noe på gang hos deg da?? Eller er det maserier?

Er over 1 time siden siste, så er nok bare maserier. Men det er nok til å ødelegge nattesøvnen

Oj oj, nå blir det spennende dager i møte :)

Uff ikke gøy å få ødelagt nattesøvnen!! Men det er sånn det har startet hos meg, rier hver halvtime :p spennende!

Så spennende :) Håper du får slappet litt av så du er uthvilt og klar når det starter for fullt :)

Dabbet helt av etter at jeg sto opp
Åh kjedelig.. Men det er slik det har vært hos meg også begge de to andre fødslene, dabbet av flere ganger, før de endelig begynte å komme tettere og ikke sluttet. :)

Åh kjedelig.. Men det er slik det har vært hos meg også begge de to andre fødslene, dabbet av flere ganger, før de endelig begynte å komme tettere og ikke sluttet. :)
Tror jeg foretrekker det fram for min forrige gang. Hadde ikke en eneste rie en eneste gang. Før det plutselig ble 47 timer med rier minimum hvert 5 min, helt til han ble født.

Tror jeg foretrekker det fram for min forrige gang. Hadde ikke en eneste rie en eneste gang. Før det plutselig ble 47 timer med rier minimum hvert 5 min, helt til han ble født.
Oi uff ja det hørtes utmattende ut. :( Når det først ble virkelig hos meg med nr2, så dro vi opp på sykehuset etter tre timer, hvorav det var 3min imellom den siste timen. Da hadde jeg 5cm. Han var ute 2 timer etter det igjen. Så jeg tror nok at det at jeg hadde slitt i forkant med av og på rier hadde en effekt ja :D

Har gitt opp på å sove i natt.
Våknet for 2 timer siden av store smerter. Lå og vridde på meg og gråt. Skjønte ingenting. Så gikk det over.
Ca en halv time senere skjer det samme igjen.
Jeg skjønte da hva som skjer. Jeg har rier. Til tross for at jeg har vært igjennom dette før, så tokk det fortsatt tid før jeg skjønte hva dette var :-p
Bare vært 4 på 2 timer, men er så slitsomt å ligge i sengen.

Uff..hørtes ikke deilig ut :( har hatt det samme de to siste nettene.. Føler meg som en zombie nå! Vil bare sove !
Gleder meg til å kunne sove på magen <3 :D

Back
Topp