Orker du virkelig dette??

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Ja dette spørsmålet stiller stort sett alle sammen meg når jeg forteller at jeg er gravid igjen[:'(]

Hva med å si å så koselig å gratulerer istede..

Kjenner jeg blir litt lei meg jeg, greit nok dette ikke var helt planlagt,men vi står for det som er skjedd å gleder oss masse til babyen kommer..

Så hva med å glede seg på våres vegne da for pokker[:'(][:@][:(]

Fy, så stygt sagt [:'(]

GRATULERER

Det der hørte jeg mange ganger også...irriterende! Kos deg med magen og barna dine du og drit i alle andre!

Man kunne spart seg for å si slikt asså [:'(]
Og jeg har ikke fått med meg at du er gravid igjen, så GRATULERER såå mye med spiren [:D]

ORIGINAL: *mammatilengutt*

Dårlig gjort av folk!

Men GRATULERE så masse![:D][:)]

Får høre det samme jeg helle tiden..
Lukk ørene og kos deg du[:)]

skjønner din frustrasjon godt, bare at her er det omvendt. vi skal stoppe nå etter to(er helt sikre på det), og da skal folk å fe prakke på oss en unge til om noen år... kommentarer som at dere får sikkert lyst på en til om fem år osv...

konklusjon er at folk rundt ikke blir fornøyd uansett! kos deg med din fam på snart fem du[;)]

teit ting å si. Folk kan vel passe sine egne saker vel? Hva folk tenker kan de i alle fall holde for seg selv.
Greit nok at det kan svare seg å lese en bok på sengen av og til, men skjer det så skjer det, så da er det bare å gjøre det beste ut av det. Jeg føler i alle fall ikke en øyeblikkelig trang til å fortelle folk hvordan de skal leve livene sine...

Gratulerer forresten[:D]

Nei vettu hva!!!
Det er sååå slemt sagt asså!!

Syns det er kjempe kult at du er gravid igjen.. å gleder meg til å lese om det på fjesboka[8D]
Håper virkelig folk skjerper seg å gleder seg sammen med dere [:D]

ORIGINAL: Ihne

Folk tenker ikke[8|][8|][8|][8|][8|][8|]

Og ja du orker virkelig dette[:D][;)]

Ja jeg orker, jeg stor koser meg med barna mine jeg..[:)]

Men ja akkurat i disse dager er det litt slitsomt,men det er fordi jeg er kvalm hele tiden jeg er våken..Å spes så fort jeg beveger meg[:'(]

Folk er rare... [:'(]

ORIGINAL: Lois Lane

teit ting å si. Folk kan vel passe sine egne saker vel? Hva folk tenker kan de i alle fall holde for seg selv.
Greit nok at det kan svare seg å lese en bok på sengen av og til, men skjer det så skjer det, så da er det bare å gjøre det beste ut av det. Jeg føler i alle fall ikke en øyeblikkelig trang til å fortelle folk hvordan de skal leve livene sine...

Gratulerer forresten[:D]

Hehe, lese på sengen tror jeg ikke jeg har gjort siden jeg bodde alene å var singel..
Tror jeg får begynne med det igjen etter endt svangerskap[8D]

Tusen takk[:D]

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Nei vettu hva!!!
Det er sååå slemt sagt asså!!

Syns det er kjempe kult at du er gravid igjen.. å gleder meg til å lese om det på fjesboka[8D]
Håper virkelig folk skjerper seg å gleder seg sammen med dere [:D]

Ja det kommer vel på fjesboka når jeg har passert 12 uker tenker jeg [8D]

ORIGINAL: Råsa Glam!

Man kunne spart seg for å si slikt asså [:'(]
Og jeg har ikke fått med meg at du er gravid igjen, så GRATULERER såå mye med spiren [:D]

Gratulerer så mye. kos deg[:)]
jeg hadde også blitt lei meg om jeg fikk sånne kommentarer. drit i dem, men det er lettere sagt enn gjort kanskje[8|]

ORIGINAL: *englefjes*

Fy, så stygt sagt [:'(]

GRATULERER

hører jeg hele tiden og fordi jeg er midt i studiene og var alvorlig syk hele forrige svangerskap.

så kommer litt senere... ja! gratulerer da.....

Drit i dem [8D]

Kos dere [:)]

Back
Topp