Orker dere se her litt!?

ORIGINAL: m@mma282©

dytter for deg[:)]

Takk![;)]

Prøvde å google litt for å se om jeg fant noe klart svar, men det gjorde jeg ikke.
Jeg vil tro at en kan ta Floradix under graviditeten - snakk eventuellt med legen først (si hvilke urter osv den inneholder).
Desverre er mange allmenleger mer eller mindre uvitende på dette området, men kanskje  du kan google litt på de ulike urtene og se om noen av dem frarådes under greaviditret?
Så flott at du er opptatt av det du putter i deg nå mens du er gravid![;)]

Lykke til![:)]

Hvis du har lite jern skulle en tro det var veldig greitt med floradix, men spør lege, helsesøster/jordmor så du kan få et profft svar.[:)]

ORIGINAL: MammaOkt

Prøvde å google litt for å se om jeg fant noe klart svar, men det gjorde jeg ikke.
Jeg vil tro at en kan ta Floradix under graviditeten - snakk eventuellt med legen først (si hvilke urter osv den inneholder).
Desverre er mange allmenleger mer eller mindre uvitende på dette området, men kanskje  du kan google litt på de ulike urtene og se om noen av dem frarådes under greaviditret?
Så flott at du er opptatt av det du putter i deg nå mens du er gravid![;)]

Lykke til![:)]

TUSEN takk MammaOkt, så snill du er!![:)]

Skal ringe føden på mandag jeg, kanskje de vet noe- og om jeg kan ta det, kan jeg dra rett på butikken![;)]

Back
Topp