Orker dere mat i varmen?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Synes det er så varmt for tiden, så orker ikke tanken på mat.
Spiser/spiste dere mye på slutten?
Er det nok om man drikker mye?
Spiser jo, men ikke så mye.
Ikke bare bare med denne varmen. :p

Å jada, jeg spiser og spiser ;) Men jeg har alltid vært et matvrak. Spiser selvom jeg har omgangssyken jeg. Mellom "slaga" ;)

Det er vel først og fremst deg det går ut over om du spiser lite, men pass i hvertfall på å drikke mye :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Varme?? Har ikke kjent mye til det i det siste. :( men værmeldingen love bedring fra i morgen av :)
Men tilbake til spm ditt. Etter at frøkna kom har jeg blitt dårlig på å spise. Dagen "begynner" gjerne ikke før kl 11 og da spiser jeg frokost. Så er det ikke noe mat før middag, og det er det iløpet av en dag. Ikke akkurat mye :s

varierer veldig.mest pga kvalme egentlig.blir vel litt mye mat til tider for å prøve å dempe kvalmen og noen ganger blir det veldig lite pga kvalmen kan bli veldig voldsom..:) ellers er det ikke sånn kjempe varmt her.bare om kvelden/natten:P

Å jada, jeg spiser og spiser ;) Men jeg har alltid vært et matvrak. Spiser selvom jeg har omgangssyken jeg. Mellom "slaga" ;)

Det er vel først og fremst deg det går ut over om du spiser lite, men pass i hvertfall på å drikke mye :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤
Synes det er så vanskelig å få ned noe nå som det er så varmt. Frister jo mer med is og drikke! ;)
Det er ikke bare meg, men hele familifn her, som synes det er varmt. Men bare jeg som er gravid da... :p

Back
Topp