Orker dere å trene?

¤Steinbukk¤

Forelsket i forumet
Jeg trente 3-4 ganger i uka og var i knallform, men nå orker jeg knapt å løpe en kilometer på tredemølle. Blir fullstendig utkjørt. Er generelt tom for energi. Har dere det sånn?

Nei, er så trøtt og sliten att jeg har ikke mulighet til det nå!
Men håper og snart være igang igjen! :D

Får håpe det blir bedre etter hvert... hadde det nemlig ikke sånn med førstemann, men det er jo også over fem år siden. Håper kvalmen din gir seg snart!!

Jeg trente ikke før jeg ble gravid , men skulle til å begynne . Men da
slo trettheten og kvalmen inn.
Jeg får tatt meg en 45 min tur med hunden hver dag da.bLis trimsykkel på meg
når jeg føler meg bedre...

Jeg trente 3-4 dager i uken, og var i knallform jeg også, men så kom trettheten, kvalmen og bekken problemer. 

Så fort jeg er litt bedre i skal jeg begynne å svømme ihvertfall, for det er kjempe bra trening for bekkenet.

Fryktelig å være kvalm. Har vært litt småkvalm, men i går var det så ille at jeg var direkte syk. Men det må ha vært et virus, for i dag er det borte, jeg er bare veldig slapp. Stakkars dere som er så kvalme hele tiden!!!

har ikke hatt energi til å tenke på at jeg kanskje burde beveget rævva mi på sats en gang... Jeg håper jeg kan får trent litt når den verste slitenheten og kvalmen har lagt seg

gullunge2012 skrev:
Nei, er så trøtt og sliten att jeg har ikke mulighet til det nå!
Men håper og snart være igang igjen! :D

Håper jeg også :)

I dag ble jeg ikke så svett på zumbaen som jeg pleier. Det var sinnsykt mange folk og dårlig luft, men jeg frykter at det ikke var det som var problemet. Jeg håper jeg kan klare å trene hele tiden, for jeg er ikke slank, og la på meg 19 kg i forrige svangerskap (da trente jeg ingenting). Har allerede lagt på meg et par kg, og magen er enorm. Men håper jeg kan gå tur hver dag og trene 3-4 ganger i uka. Jeg kjenner jo folk som hopper rundt på spenst til ungen omtrent detter ut. Så da bør jo jeg også klare det...

Huff, er så trøtt, svimmel og kvalm at jeg ikke orker noe som helst. Sliter med å komme meg gjennom dagene, så trening har jeg ikke tenkt på en gang...... sukk! gleder meg til den dagen kvalmen er over! emoticon

Ja, jeg trener :) Forskjellige timer på treningsstudio :) Nå er jeg bare fem uker på vei, men håper på å få trent utover savngerskapet :)

jeg sykler til og fra jobben, ca 45 min hver dag. Føler at det hjelper litt for å bli i form OG mot å være kvalm og trøtt. Blir fort syk av tbane og buss så da er det doppel effekt på meg.
Håper jeg kan fortsetter en god stund i hvertfall til magen er for stor.

I tillegg blir det turgåing og litt løping i skogen. Er ikke så glad i treningsstudios.

trøttheten forssvinner snart håper jeg

Vanligvis orker jeg ja, men ikke nå. Har så lyst til å sette meg på den sykkelen, men jeg orker såvidt å gå bort til den så.. energi? borte.

Prøver... Syklet i 30 min i dag, litt sånn kupert terreng.. Ble helt skutt, og enda mer KVALM.. Så det blir mest gåturer frem til kvalmen avtar;-)

Nei, ikke noe særlig. Men jeg går like mye som jeg har pleid å gjøre.. så jeg trenger ikke å trene egentlig. Går bortimot 10000 skritt om dagen :)

Trente 4-6 ganger i uka før jeg ble gravid, men trappet litt ned etter positiv test. Akkurat de to siste ukene har jeg vært altfor kvalm til å dra meg på treningssenter, men gleder meg til å komme igang etter denne kvalmeperioden. Begynt å gå 30-60 min tur nesten hver dag for å veie opp litt, men merker kondisen er elendig. Blir anpusten av ingenting. Men det er jo ett normalt symptom da.

Kommer til å kjøre en del spinning, yoga (tenkte å kanskje å begynne på gravidyoga) og ett egenkomponert styrketreningsprogam med styrkeøvelser beregnet for gravide. Men tror gjerne jeg må begrense meg til 3-4 ganger i uken for å ikke overdrive. Fikk masse kynnere sist, så trappet kraftig ned underveis og det tok evigheter å komme tilbake i form etterpå:P

Jeg går mye hver dag og har ikke bil så jeg slipper å havne i latskapsfella :)

Har vel gått ca en mil idag og har tatt 3 runder bowling med typen :) Det er jo ikke direkte trening, men hjelper på en god del.

Skal snakke med lege/jordmor når jeg endelig får time om hvor mye jeg kan trene osv. Jeg vil holde meg i form, merket hvor mye det hjelp forrige fødsel og tenker å være i bedre form denne gangen :)

Er slapp og kvalm om dagen, men når man kommer i gang så føler man seg faktisk bedre for da føler man om ikke annet at man har vært flink osv :D

Nei, orker ikke å trene. Sist jeg var gravid spiste jeg sunt og holdt meg litt i form. Denne gangen har jeg bare lyst på cola, dritt mat og snop. Ikke overskudd til trening.

Jeg prøver å svømme minst 2 ganger i uken, samt jogge med hundene 4 ganger i uken, men må ærlig si at den siste uken har vært superslapp! Jeg har lugget syk med ørebetennelse, så skylder på det!
Idag er det ny uke & ny start :)
Skal på svømming idag, aqua gym & gleder meg :)

Jeg tok en fri-mnd nå i mai, men tenkte å prøve å komme igang igjen nå i juni.. men ble såklart skikkelig forkjøla i helgen, så må vente til jeg blir bedre.Kvalmen kommer og går litt, bekkenet skrangler og jeg er ååååååååååååååååå trøtt. Så kan jo bli spennende å se hvordan det går med å komme igang med treningen..MEN planene er jo på plass emoticon hehe

Back
Topp