Ork å rydde..

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Huff.. Jeg vet jeg er litt lat, men alt begynner å bli tyngre nå merker jeg.. Fikk vite akkurat nå at jeg får et lite besøk på søndag og det betyr at jeg må få ryddet i stua.. Er ikke såå mye, men er litt... Må nok alliere meg med min mann.. Er tross alt hans søster med unger som kommer på besøk..

Ser den ja...Synes at det er tungt å bøye seg for tiden...Overlater mer og mer av lekeoppryddingen på kvelden til mannen for tiden:)

Det skjønner jeg godt. Jeg lever i et oppussingskaos som aldri blir ferdig. først vårt soverom, så jentungen til sambo sitt soverom og nå er vi i gang med baby'n sitt rom. I tillegg til kjellerstue. det ligger tak i gangen hvor dørene til soverom og bad og er og jeg får ikke vasket noenting! begynner å bli LEI av å pusse opp nå kjenner jeg :s

uff ja, kjenner ting er tyngre ja!
Har selv rydda og støvsuga hus i dag... Og etter det fikk jeg ikke gjort stort mere, for ryggen/bekkenet tåler ikke egentlig støvsuging så godt..

Må bare ta seg litt bedre tid til ting og slappe av i mellom tenker jeg! :)

Jeg har faktisk fått ryddet litt mer enn jeg kanskje ville ha gjort til vanlig. Er litt sånne ting som ligger under bord og slikt som jeg ofte bare dekker over med en duk, men siden jeg kan sitte og rydde under bordene så har jeg fått gjort det:) Super stolt av meg selv nå.. Hehe

Back
Topp