Orgasme..

Lillytator

Forelsket i forumet
MayDay2021
✨️Julestjernene2023✨️
Noen andre som allerede merker sammentrekninger i livmor etter orgasme? Er 9+3 og har merket det siste uken, kan ikke huske det kom så tidlig de andre gangene, men så er der jo nr fire også da.. :rolleyes:

Ja det har jeg merket godt! :rolleyes: Får liksom «kynnere» etter orgasme. Er 12+1 idag :)

Noen andre som allerede merker sammentrekninger i livmor etter orgasme? Er 9+3 og har merket det siste uken, kan ikke huske det kom så tidlig de andre gangene, men så er der jo nr fire også da.. :rolleyes:

Samme her, og har hatt det med alle tre fra før, ble bare verre utover svangerskapene og tilslutt kunne jeg ikke få orgasme for det gjorde rett og slett for vondt etterpå :hilarious:

Ja, merket det tidlig og er fortsatt sånn! 12 uker nå Ble først bekymret og lurte på om det gjorde skade, men har lest at det bare kan være litt ubehagelig etterpå.

Før uke 5 eller 6 merka jeg ikke noe til det, men plutselig hadde jeg en hvor jeg trodde det skjedde noe helt krise etterpå, det var skikkelig sånn kynnere/rier-følelse av samme typen som jeg ikke har kjent siden jeg mista for 12 år siden... sykt! Jeg måtte bare krølle meg helt sammen, virka jo sykt drama queen :hilarious: Men det tok meg så på senga, bokstavelig talt! :joyful:

Ble litt redd etter det jeg, turte ikke få noen nye :nailbiting: Men så etter hvert ble behovet større enn redselen - og de neste nå i det siste har vært milde og snille. Men jeg kjenner det definitvt fremdeles ja :hilarious:

Merka det rimelig fort! Skvatt til i senga :hilarious:

Samme her! Håper ikke det blir ille utover, når det var så tydelig så tidlig :eek:

Syntes jeg merket det mer i starten, da jeg fortsatt hadde sånne mensmurringer. Nå merker jeg ikke noe særlig til det faktisk..

Isj merker det egentlig godt allerede, noe som er ganske kjipt for vi har et ganske alright sexliv :hilarious:

hadde ein heftig ein forgje veka, og eg va sikker på at livmora datt ut! såg heldigvis knøtte på ultralyd på mandag og all var good, var ikkje på ultralyd pga orgasmen altså, men uansett!:hilarious:

Back
Topp