Orgasme

Bkno9195010

Blir kjent med forumet
Noen her som har onanert eller hatt sex og fått orgasme etter dere ble gravide?

Mannen jobber borte og jeg har brukt vibrator iblandt. Men jeg får så kramper i magen rett etter orgasme, flere som opplever det samme?

Syns jeg har hørt man skal unngå vibrator når man er gravid. Ihvertfall innvendig :pompus: Kanskje noen andre vet mer? :)

Har brukt vibrator utvendig og fått orgasme. Men har ikke har noen kamper i magen. Har lest litt på nett og det er mange som skriver at de er plaget med det samme, men at det ikke er farlig :)

Har fått flere orgasmer (penetrering), men ikke kramper i magen etterpå. Kan det være vibreringen fra vibrator ikke er helt bra?
Blir litt øm i livmorhalsen osv i noen timer etter sex, men ingen kramper.

Sniker.. helt normalt! Jeg slet veldig med det i mitt 1. Svangerskap, spessielt i 1. Trimester. Sa jeg aldri skulle få orgasme igjen, men prøvde senere og da gikk det greit. Det er pga sammentrekningene du får under orgasmen. Så lenge du har et normalt svangerskap er det ikke farlig med orgasme

Man skal ikke bruke vibrator innvendig under graviditet, men klitorisvibrator er det bare å kjøre på med. Har mann som kobber i nordsjøen så den ble flittig brukt under svangerskapet:angel4

Sniker.. helt normalt! Jeg slet veldig med det i mitt 1. Svangerskap, spessielt i 1. Trimester. Sa jeg aldri skulle få orgasme igjen, men prøvde senere og da gikk det greit. Det er pga sammentrekningene du får under orgasmen. Så lenge du har et normalt svangerskap er det ikke farlig med orgasme

Man skal ikke bruke vibrator innvendig under graviditet, men klitorisvibrator er det bare å kjøre på med. Har mann som kobber i nordsjøen så den ble flittig brukt under svangerskapet:angel4
Godt å høre jeg ikke er alene om krampene! Varer i ca 10 min etter orgasmen. Bruker også vibratoren på klitoris :-) har ikke turt å gjøre det på over en uke siden jeg orker ikke magesmertene..

Godt å høre jeg ikke er alene om krampene! Varer i ca 10 min etter orgasmen. Bruker også vibratoren på klitoris :) har ikke turt å gjøre det på over en uke siden jeg orker ikke magesmertene..

prøv igjen om en liten stund så kan det hende de er blitt bedre;)

Helt normalt å få kynnere etter orgasme :D

Noen her som har onanert eller hatt sex og fått orgasme etter dere ble gravide?

Mannen jobber borte og jeg har brukt vibrator iblandt. Men jeg får så kramper i magen rett etter orgasme, flere som opplever det samme?
Det er kynnere. Helt normalt å få etter orgasme. Og helt ufarlig.

Jeg har fått orgasme flere ganger under samleie, men ingen kramper.. Jeg er vel «heldig» da:-) Tar seg vel kanskje opp mår man er lenger på vei?

"Dere kan bruke vibrator, men da utvendig og på klitoris. Forskerne vet i dag lite om hva vibrering inni skjeden kan gjøre med mormunnen."

"samleie og orgasme i et normalt svangerskap verken skader eller påvirker kvinnens kropp."

- fra artikkelen "Sex - er det trygt?" - så det er bare til å kjøre på, så lenge man syns det er verdt de eventuelle kynnerne/krampene... :D

Back
Topp