orgasme....

sicaa

Forelsket i forumet
Før jeg ble gravid hadde jeg og kjøresten verdens beste sex... Nå klarer jeg ikke nyte det lenger... Kan ikke huske sist jeg hadde orgasme!!!
Og jeg som hadde hørt at man kom til å bli eksta kåt under svangerskapet...
hvordan er det med dere?
 
har ikke hatt sex på hmmmm over tre mnd sikkert.... eksen min sier jeg er usexy[:@] syns egentlig hele han er usexy jeg[:'(]
 
uffeda[:-]
sist gang jeg gikk gravid så mista jeg rett å slett lysten på sex.. til min ex store fortvilelse[&o]
var vel ikke mer en 4 nd på vei da alt som hadde med sex å gjøre bare var blæææh[:'(]
men i dette svangerskapet så kan jeg ikke få nok!!
kjæresten min syns jeg er mega sexy, og får meg virkelig til å føle meg flott[:D]
ta å deng han litt du 87alenemamma, det er flott med gravide kvinner så det så!!![8D]
 
[:D]Vi har like god sex og like god nytelse for begge vi nå som vi alltid har hatt, jeg vil ha mer og mer, og siden han også vil det, har vi det - SUPERT [:D] Etter overaskelsen i dag, har det blitt en del hurra, vi må kose mer.. [:D]
Jeg håper du får tilbake litt av gleden med sex igjen, gravide kvinner er flotte, håper mannen din ser det.
 
Vi har fortsatt like bra sex som vi hadde før, ingen forandringer her.. Ikke noe problem med orgasme eller tenning hverken for han eller meg [:D]
Håper det ordner seg for deg da Sicaa..
 
Begge deler er vel like normalt. Hatt to svangerskap før og da har det vært så som så med lysten. Denne gangen derimot, er lysten på topp!
 
Jeg er bare 9 uker enda da.., men hittil har ikke lysta vært så på topp. Men det er mest fordi jeg er litt redd for babyn. Jeg vet det skal ikke ha noe å si å ha sex i svangerskapet, men jeg er så redd for å miste. Det finnes jo de som er nødt til å ligge rett ut i 9mndr. for at ungen skal holde seg inne, så hvorfor kan ikke det eventuelt hende noe da? Jeg føler det blir litt ømt å gjøre det også. (han er litt stor, og dunker borti livmora liksom[&:])
Jeg tror det blir bedre hvis jeg kommer meg over 12 ukerskneika da[;)]

En her hjemme som håper veldig....[:-]
 
vi har ikke hatt sex siden vi fant ut at vi var gravid...
men har vel litt med å gjøre at jeg ikke er helt i form...[:'(][:'(]
 
har sjelden sex vi også, etter at det har gått 2-3 uker kan det hende at v finner ut at det ikke kan skade å prøve igjen. lysten min er ikke på topp heller da så da er det vel like så greitt. skulle bare ønske at han tok mer intiativ til sex. men istede for det, legger han seg å sover. det kan jo hjelpe med litt kos også da, for det tar lengre tid før man blir skikkeli "oppvarma" men den romantiske typen jeg ble sammen med forsvant for 2-3 år siden.
 
Jeg trenger mye mer "oppvarming" før sex nå og har ikke lyst like ofte. Men med skikkelig romatisk og langvarig kosing blir jeg klar! Jeg har rett og slett mer behov for kroppskontakt og nærhet av det ikke-seksuelle slaget nå og er mer følelsesladet. Mannen min er ganske flink til å massere meg og kose med meg, og det hjelper!
 
sexlysten har forsvunnet for meg....[:(]
I går etter vi hadde hatt sex,fikk jeg en blødning...er dette bra farlig?jeg ble litt redd,blør ikke idag da men..[&:]det kan jo ikke være bra å blø etter sex,det gikk ikke noe hardt for seg heller.....[:o][:o] er litt skeptisk...
 
hadde økende lyst de første mnd, men så plutselig ble det mye tørrere, om jeg skal si det slik....det er jo ikke noe gøy[&o]har lyst jeg, men ikke lyst når det er et slit å få litt smorning....kremt...veldig intime detaljer her da...
 
Off for en type...jeg mista lysta i begynnelsen av svangerskapet,til min manns store fortvilelse. Men nå er det full rulle:)og vi har funnet en ny stilling, vi gjør det ikke like ofte som før, men når vi har sex så er det deilig....

Fortvil ikke, sexlysten kommer nok igjen..
 
Back
Topp