Orgasme under sex

Ikke i bruk1

Betatt av forumet
Påskekyllingene 2020
Dere som får orgasme under sex, uten hjelpemidler - hva gjør dere for å klare det? Noen spesielle stillinger som er bedre enn andre? :oops:

Jeg får aldri orgasme ved «bare» sex. Må stimulere klitoris. Men kan få orgasme hvis jeg for eksempel sitter oppå og klitoris blir stimulert av humpinga :angelic:

Får nesten alltid orgasme uavhengig av stilling.
De få gangene jeg ikke får det har jeg vært mindre klar når vi har startet

Vi pleier som regel å bruke en av disse to stillingene:
D5BA270E-888F-4297-AF72-FFF90D96278C.png
B5EEC433-8503-4F5D-B3AE-26CEA43FB7C0.png

Neida :hilarious:

For at jeg skal få orgasme må klitoris stimuleres samtidig som penetreringen (evt uten penetrering). Får aldri orgasme av bare penetrering. Stillingen som funker best er en variant av misjonær, han oppå, men jeg har føttene opp og over lårene/rumpa hans.

Fant en mann som tenker mer på meg enn seg selv. Men har egentlig altid kunne det, er bare forskjell på hvordan ting blir gjort.

1 av 100 ganger går det uten «anen stimuli», har merket sammenheng med at styrking av bekenbunn musklatur gir bedre og lettere orgasme også faktisk, Så jobber med saken. Er jo vinn vinn med bedre bekkenbunn musklatur skjønner jeg:-)

synes at det er bakfra ( eller doggy da, men ikke så glad i det ordet) som gir lettest resultat;-)

Vi pleier som regel å bruke en av disse to stillingene:
Vis vedlegget 328982
Vis vedlegget 328983

Neida :hilarious:

For at jeg skal få orgasme må klitoris stimuleres samtidig som penetreringen (evt uten penetrering). Får aldri orgasme av bare penetrering. Stillingen som funker best er en variant av misjonær, han oppå, men jeg har føttene opp og over lårene/rumpa hans.

Det der må da være utmerket trening for både kropp og sinn ^^

Hvis jeg får klitorisorgasme først kan jeg lett få flere bare av at han er i nærheten av klitoris, så etter er par gode orgasmer kommer det lett flere, uavhengig av stilling. Om jeg ikke har kommet før penetrering må jeg stimulere klitoris samtidig :)

Gjør ikke noe spesielt, ingen hjelpemidler :rolleyes: får det som regel i alle stillinger, men får som regel mye fortere når jeg rir. :p:smug:
Et par tips hvis man vil kunne få, slapp av og nyt, tenk dirty tanker hvis du må, bli godt kjent med deg selv, dusjhode i dusjen vil jeg si har orgasmegaranti:cat:

Back
Topp