Orgasme under fødsel

Neidu, her var det bare smertehyl som kom og ingenting annet...

Rekekreke skrev:
Neidu, her var det bare smertehyl som kom og ingenting annet...

Ja, en orgasme kunne jeg jammen se langt etter..

Jeg var vel så langt fra orgasme som det er mulig å komme.
Hylte som en stukken gris - av PUR smerte!

Jeg har ikke annet å si en nei takk.
Jeg ville ikke hatt orgasme under fødselen om jeg så fikk den kastet etter meg.

Tøsefaen skrev:
Jeg har ikke annet å si en nei takk.
Jeg ville ikke hatt orgasme under fødselen om jeg så fikk den kastet etter meg.

Haha, fikk noen rare bilder i hodet der

Men nei - det må være en meget spesiell kombinasjon å ha så vondt og plutselig oppleve det, teknisk eller ei. Er vel det ypperste kroppen har å by på av naturlig smertelindring.

Kan ikke fatte og begripe at noen kan sette de to tingene sammen en gang... Jeg synes det er direkte usmakelig. 

Jeg fikk det med nr 2.. Ble litt satt ut
Hadde aldri hørt om det heller.

Labambie skrev:
Kan ikke fatte og begripe at noen kan sette de to tingene sammen en gang... Jeg synes det er direkte usmakelig. 

Hvordan usmakelig? Tenker du på å "fremprovosere" en orgasme som smertelindring, eller det å i det hele tatt oppleve at det plutselig skjer, som noen i artikkelen sier?

jentami* skrev:

Så rart, må være en veldig spesiell kombinasjon

FrkPedersen skrev:

Labambie skrev:

Hvordan usmakelig? Tenker du på å "fremprovosere" en orgasme som smertelindring, eller det å i det hele tatt oppleve at det plutselig skjer, som noen i artikkelen sier?

Jeg vet ikke helt. JEG bare synes det virker totalt fjernt og absolutt ikke i samme "båt"... 

FrkPedersen skrev:

jentami* skrev:

Det skal jeg love deg! Ble redd for at jordmor skulle se det å ble stressa av det :p hehehe! Men, jeg kunne jo ikke styre det som skjedde.. :p huff :p

Labambie skrev:

Ja, det er jo helt sikkert noe en planlegger.. Jeg hadde vibrator i babybagen, hadde ikke du?!

Labambie skrev:

FrkPedersen skrev:

Labambie skrev:

Jeg vet ikke helt. JEG bare synes det virker totalt fjernt og absolutt ikke i samme "båt"... 

Skjønner, jeg synes også det er vanskelig å forestille seg at dette skjer såpass mange. Men ser ikke noe ekkelt i det for min del.

jentami* skrev:

FrkPedersen skrev:

jentami* skrev:

Det skal jeg love deg! Ble redd for at jordmor skulle se det å ble stressa av det :p hehehe! Men, jeg kunne jo ikke styre det som skjedde.. :p huff :p

Haha, det kan jeg forstå! Du hadde nå uansett god grunn til å stønne og brøle, så det spørs om hun la merke til det

Rebecca85 skrev:
Nei men skulle ønske..hadde vært bedre å få en orgasme enn smertehelvette mens man revner fra A-Å 

Jaiks.

Bouncing buttplug skrev:

Labambie skrev:

Ja, det er jo helt sikkert noe en planlegger.. Jeg hadde vibrator i babybagen, hadde ikke du?!

Absolutt ikke sånn ment. Det var bare min spontane reaksjon. Det er mulig det er noe som skjer altså, men man må vel ikke snakke om absolutt alt som foregår heller. 

her var det så langt fra orgasme som man kan komme! det er liksom ikke sånn at jeg ber sambo revne meg litt igjen, for jeg syns det var så deilig

men konge for de som får det da!

TulleHøna skrev:
her var det så langt fra orgasme som man kan komme! det er liksom ikke sånn at jeg ber sambo revne meg litt igjen, for jeg syns det var så deilig

men konge for de som får det da!

Haha, uff...

Back
Topp