orgasme gråt!!!

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg begynner å stri grine hver gang jeg får orgasme ved samleie..... Hvorfor i all verden er det sånn??? Jeg er jo ikke akkurat lei meg, men følelsene tar liksom overhånd. Noen fler som har opplevd det? Det har vært sånn helt siden jeg ble gravid....[:o]

Jeg har det også slik, men ikke hver gang.

Disse følelsene vet du....

[:D]
Eva

Jeg gråter ikke, men det kommer som regel noen tårer fra sambo [:)]

Jeg har også felt noen tårer.. Det er jo bare så overveldende godt.. [:)]

Jeg som trodde jeg var gal innimellom[8|] har skjedd noen ganger. Ikke ofte da, som regel er jeg bare lykkelig og smiler og smiler....[:D]

He,he...kan se ut til at det er mer eller mindre normalt![;)]
Har også opplevd det etter jeg har blitt gravid,og ikke hatt det mellom svangeskapa...[8|]
Så er kanskje en spleis mellom hormoner og hvor sinnsykt godt det er!!![:D]

Jøss, fasinerende.. Har aldri opplevd det selv da....

Jeg har grått èn gang etter sex med orgasme. Jeg og min kjære, eller jeg slet med orgasmer og sex generelt. Vi hadde ikke sex på over en måned, og da var jeg så lykkelig over å være våt nok og klare å nyte sexen!

Joda, det har jeg opplevd. Både at det kun triller et par tårer, til fullt gråteanfall. Ikke noe særlig. Sambo tror jo at det er noe galt. Men det er blitt bedre nå i det siste, i begynnelsen av svangerskapet skjedde det nesten hver gang.
Tror det har noe med dagsformen og hvor sliten man er.....Det er følelsene som løper løpsk tror jeg!! [:D]

Back
Topp