Orgasme-fødsel?

Iddi10

Flørter med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Jeg leser så mye om at dette kan være en nøkkel til en skikkelig bra fødsel! Stressdempende, oxytocin-fremkallende. Det gjør meg ingenting å få orgasme mens jeg er gravid- det syns jeg bare er fint. Men, på sykehuset? Jeg har aldri født før, er det folk tilstede hele tiden? Kan man be helsepersonellet om litt alenetid? Jeg tenker som så, at hvis man uansett ligger der, så kan man jo prøve? Men er jo redd for å typ seksuelt trakassere de som jobber der. Villa aldri gjort det med mindre jeg var alene så klart.

har dere noen tanker rundt dette, noen erfaringer? Ble litt rotete innlegg, men det sier også noe om hvor vanskelig jeg syns dette er- for er det innafor?? Det burde jo være innafor?

Med mindre de av en eller annen grunn må monitorere babyen nøye så er det ikke noe problem å be om litt tid alene på føden. Det er mange som blir stresset av å ha helsepersonell hengende over seg i åpningsfasen og foretrekker å være alene eller alene med partner for å fremme ro og oxytocin. Så det er bare å kjøre på!

Tror det bare er å spør om å få litt privatliv,så ordner det seg:)
For meg blir ikke dette et alternativ,for jeg slitet med å få orgasme nå:sorry: Føler ikke jeg får kontakt med de rette musklene på en måte.

Back
Topp