Organrettet Ultralyd 13+3

Mor-til-2-prinseser

Flørter med forumet
Var på ultralyd på tirsdag og alt var bra med den lille❤️
Legen sa at han trodde det var en jente, men ønsket ikke si med 100%. (Da noen gutter kan være sene, sa han).
Denne legen fra Spesialistsenteret for kvinner i Jessheim, har fått masse skryt og skal være veldig dyktig ifølge mange inkl. meg selv. Så jeg regner ikke med at han ville sagt det ble en jente om han var så usikker.
Uansett, nå har vi fortalt alle og hver mann.
La ut bildet på Facebook i sta :happy: endelig!
Jeg har jo vært mye sykemeldt, så nå vet alle på jobb det også. Det var fantastisk å få det ut nå:smiley-bounce022

1F542601-C922-4C1A-9FC4-BEA62E98B326.jpeg

Nå kan jeg bare nyte å være gravid, for endelig begynner formen å ta seg opp:love7
 
Så gøy:happy: Vi skal til Lundring vi også, neste torsdag...! Organrettet ultralyd. Da vil jeg være 13+0. Gleder meg veeeldig, og er ganske spent.. Er du fra Eidsvoll..? Mulig vi kjenner hverandre da, hehe...
 
Så gøy:happy: Vi skal til Lundring vi også, neste torsdag...! Organrettet ultralyd. Da vil jeg være 13+0. Gleder meg veeeldig, og er ganske spent.. Er du fra Eidsvoll..? Mulig vi kjenner hverandre da, hehe...

Så spennende! Lundring er flink :).
Nei, jeg flyttet hit før sommer pga jobb, men er fra Oslo / Vestfold :happy:
 
Okey:) Ja jeg har vært hos Lundring i alle svangerskap.. Veldig fornøyd..!
 
Okey:) Ja jeg har vært hos Lundring i alle svangerskap.. Veldig fornøyd..!
Det er litt gøy at de er tre leger det. 2 heter Martin til fornavn, og 2 heter Lundring til etternavn.
 
Så herlig!!☺️ Deilig å dele ❤️
Jeg bor i trøndelag, men har også hørt om denne legen! Var flere fra min tidligere termingruppe (juli 2015) som gikk til han, så navnet har satt seg ☺️
 
Back
Topp