Er det flere enn meg som skal bestille seg organrettet UL på Jessheim? Det er jo eneste stedet i landet det er en spesialist på akkurat det. Har ikke hatt med de to andre, men pga alder nå ønsker jeg en slik UL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en UL som fokuserer på organene, at alt ser normalt ut uten ulike kromosomfeil/hjertefeil osv. Må utføres rundt uke 12. Er visst en egen spesiell utdannelse og det er kun en som jobber der som har kompetansen på det i Norge. Er jo pga alderen min jeg velger å ta detteHva er det?
Handler vel bare om at man oppdager feil og slike ting tidligere, enn å vente til uke 19.Hva vil en organrettet UL være i forhold til vanlig da? Aldri hørt om før jeg.
Sniker jegDet er en UL som fokuserer på organene, at alt ser normalt ut uten ulike kromosomfeil/hjertefeil osv. Må utføres rundt uke 12. Er visst en egen spesiell utdannelse og det er kun en som jobber der som har kompetansen på det i Norge. Er jo pga alderen min jeg velger å ta dette
Hva vil en organrettet UL være i forhold til vanlig da? Aldri hørt
men jeg får ikke offentlig så lenge jeg er under 38. Mangler 2 uker på det fra termin..Sniker jeg
Vi skulle på organrettet ultralyd hos Rikshospitalet i fjor, fosterdiagnostikk der er et av de beste i landet
Aah, dumt at de skal være så vrange på det, samtidig som jeg forstår at de må ha en grense.men jeg får ikke offentlig så lenge jeg er under 38. Mangler 2 uker på det fra termin..
Ok Jeg spurte gynekologen om det en gang og han sa at grensa var 38 mens man er gravid, så hadde jeg hatt termin litt senere hadde jeg vel fått hvis jeg hadde bedt om det. Men han på Jessheim skal visst være skikkelig bra så jeg betaler gjerne den summenAah, dumt at de skal være så vrange på det, samtidig som jeg forstår at de må ha en grense.
Vi fikk ikke tilbudet pga alder, men organavvik hos storesøster.