Organrettet ul/Jessheim

Lussekatt

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det flere som har vært på spesialistsenteret på jessheim og tatt organrettet ul?
Vurderer det sterkt, selv om det tar en time å kjøre... Men det koster jo 1200 for vanlig tul herover så hvorfor ikke koste på litt ekstra for å sjekke alt :)

Gode erfaringer? :rolleyes::anyone

Jeg var forrige svangerskap og skal denne gangen også. Imorgen faktisk. Jeg er kjempe fornøyd og kan anbefale de på det sterkeste. Kan oppdatere deg imorgen også når jeg har vært der igjen [emoji4]

Sniker fra august. Vi skal om 3,5 uke når jeg er 13 uker :) Hørt om denne fantastiske mannen hele prøvetiden så var noe av det første jeg bestilte ;)

Jeg skal også dit i uke 13. Og jeg kjører LANGT for det, da jeg har hørt så mye positivt. Og så ønsker vi å sjekke for Evt misdannelser. Dette er vårt fjerde barn, men aldri vært der før. Gleder meg!

Var kjempefornøyd :) han har nettopp fått nytt utstyr og fikk fine 3D bilder med og :)

Jeg var forrige svangerskap og skal denne gangen også. Imorgen faktisk. Jeg er kjempe fornøyd og kan anbefale de på det sterkeste. Kan oppdatere deg imorgen også når jeg har vært der igjen [emoji4]

Jaaa :D Vårt tredje barn så vil gjerne ha full sjekk :) Kjenner jeg blir litt nærvøs ved tanken...men :rolleyes:

Sniker fra august. Vi skal om 3,5 uke når jeg er 13 uker :) Hørt om denne fantastiske mannen hele prøvetiden så var noe av det første jeg bestilte ;)

Da er vi ganske likt... jeg er 10+3 i dag :) Bestilte min første svangerskapskontroll på nett nå (tenkte det var på tide :hilarious:).
Tipper jeg ringer klinikken og bestiller ul i morgen... for å hvertfall se om det er NOE der.... :joyful: Så kvalm som jeg har vært så håper jeg inderlig det!!

Da er vi ganske likt... jeg er 10+3 i dag :) Bestilte min første svangerskapskontroll på nett nå (tenkte det var på tide :hilarious:).
Tipper jeg ringer klinikken og bestiller ul i morgen... for å hvertfall se om det er NOE der.... :joyful: Så kvalm som jeg har vært så håper jeg inderlig det!!
En uke foran meg du da :) Allerede hatt 2 UL her :P

Sniker fra august[emoji6]
Var der forrige svangerskap i uke 14. Skal bestille denne gangen også. Hvert hver eneste kr og minutt kjøring [emoji4]

Vært der i begge mine to svangerskap, og skal dit nå om 2,5 uke med mitt tredje. Kan anbefales på det aller sterkeste [emoji4]

924F3E62-147B-42D2-80E8-005779D502DD.jpeg Var der i uke 13, han var helt fantastisk! Her er bildene vi fikk av vår lille knøtt, mest sannsynlig en liten gutt ❤️ Litt dårlig kvalitet på bildet, men det er tatt bilde av et ark. Fikk en minnepinne med masse bilder og videoer, både i 3D og vanlig. Han var nøye og forklarte godt hva han så☺️

Da har jeg vært på UL hos dr. Lundring igjen idag og er akkurat like fornøyd som sist [emoji4] Han er bare helt fantastisk. Svært nøye og utrolig dyktig. Også har han topp utstyr. Tar 3D/4D bilder.
Det er verd hver eneste krone, du kommer ikke til å bli skuffet.

Så koselig å se deg VictoriaH [emoji4]
Hvordan er formen? [emoji173]️
Dr. Lundring er helt fantastisk ja. Du kommer ikke til å bli skuffet.

Da har jeg vært på UL hos dr. Lundring igjen idag og er akkurat like fornøyd som sist [emoji4] Han er bare helt fantastisk. Svært nøye og utrolig dyktig. Også har han topp utstyr. Tar 3D/4D bilder.
Det er verd hver eneste krone, du kommer ikke til å bli skuffet.

Takk for oppdatering :love7 Jeg har bestilt time.... 25 januar, det er siste sjangs... er da 13 + 6 :wav
"bank i bordet":hello2

Grugleder meg :sorry::)

Så koselig å se deg VictoriaH
emoji4.png

Hvordan er formen?
emoji173.png

Dr. Lundring er helt fantastisk ja. Du kommer ikke til å bli skuffet.

Hei hei :) Formen er grei, kvalm som fy men går nok over det også. Hvordan går det med deg? Hvor langt på vei er du?

Hei hei :) Formen er grei, kvalm som fy men går nok over det også. Hvordan går det med deg? Hvor langt på vei er du?
Jeg er 13+2 idag [emoji4] Har også vært en del kvalm men det går bedre nå.
Det er ikke så stor forskjell mellom oss er det vel? Er du 10 uker nå? [emoji173]️

Back
Topp