Organizer til vogn

Mammaatil1

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Hvilken "organisator"/koppholder velger dere til vognen, hvis dere skal ha?

Jeg kjøpte den jeg legger med bilde av. Syns ikke den satt noe godt på styret i det hele tatt, den hang og slang og så ut som den skulle dette av hele tiden...

Har Stokke trailz forresten.

Screenshot_20180611-230746.png

Last edited:
Vi hadde det til første og jeg vil ha det nå også. Veldig praktisk til telefon, smokk, ammeskjol etc. [emoji4]vi bruke den til alt annet enn drikke. [emoji23][emoji23]

Har også stokke trailz og kjøpte tinkafu sin, den nyeste. Veldig fornøyd[emoji16]

Denne:
IMG_2584.jpg
Så babybanden hadde tilbud på den i burgunder til 200,-[emoji6]

Søsteren min har tinkafu sin (på emmaljunga vogn) jeg synes den virker ganske bar så tenkte å kjøpe den:-)

Jeg har ikke en sånn en, savner det ikke heller. Har stelleveska hengende på kroker på styret hvor jeg har alt jeg trenger av mobil, pengebok og nøkler osv:)

Men hvordan er denne? Syns den er veldig fin. Men er bare en glidelås?
Da blir det upraktisk ift drikkeflaske? [emoji28]

Er bare en glidelås ja, men er åpning på begge sider med plass til flaske[emoji16][emoji1305] Kan ta bilde av min så du får sett ovenifra[emoji4]

Jeg har ikke en sånn en, savner det ikke heller. Har stelleveska hengende på kroker på styret hvor jeg har alt jeg trenger av mobil, pengebok og nøkler osv:)

Savnet den ikke jeg heller før jeg sluttet å ha behovet for stellevesken[emoji28] Veeeldig praktisk med en liten en med plass til mobil, nøkler, flaske, ett par bleier f.eks[emoji5]

Savnet den ikke jeg heller før jeg sluttet å ha behovet for stellevesken[emoji28] Veeeldig praktisk med en liten en med plass til mobil, nøkler, flaske, ett par bleier f.eks[emoji5]
Vi bruker stelleveska enda vi, han blir 2 år i aug:D jeg synes det er godt med plass til ekstra skift og evt nattdrakt om vi skal bort på ettermiddagen, vannflasker, bleier, mat til han og alt det jeg trenger når vi skal ut med vogna eller bort på besøk. Ellers bruker jeg veska mi som jeg har alt det du nevner i:hilarious:

Vi bruker stelleveska enda vi, han blir 2 år i aug:D jeg synes det er godt med plass til ekstra skift og evt nattdrakt om vi skal bort på ettermiddagen, vannflasker, bleier, mat til han og alt det jeg trenger når vi skal ut med vogna eller bort på besøk. Ellers bruker jeg veska mi som jeg har alt det du nevner i:hilarious:

Hehe, ja, der kan du se, vår blir også 2 i august og er en stund siden vi brukte veska[emoji38][emoji85] Man må vel rett og slett bare se ann og tenke seg sitt eget behov[emoji5][emoji1305]

Det så veldig fint ut [emoji7] Den henger godt på styret?
Er det lukket mellom der flaskene står og glidelåsen?

Ja, den henger fint, bruker den både på trailz’en og yoyo+’en, trodde ikke kroker fulgte med, så har et sett krok på hver vogn[emoji28]
Delvis lukket, er en skillevegg, men åpent nederst og øverst om man kan si d sånn[emoji4]

Samme her, min er 2,5 [emoji1]

Noen som vet om Bugaboo har en i svart? Brukte bare stelleveske sist, men erfarte at når barnet ble litt større var det mindre jeg trengte å ha med. Og så er jeg så lei stellevesken jeg har :)

Back
Topp