Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg lyst på i cognac! Men så har jeg kjøpt en på wish....
Men hvordan er denne? Syns den er veldig fin. Men er bare en glidelås?
Men hvordan er denne? Syns den er veldig fin. Men er bare en glidelås?
Da blir det upraktisk ift drikkeflaske? [emoji28]
Åja! Men det hørtes jo veldig kjekt ut!Er bare en glidelås ja, men er åpning på begge sider med plass til flaske[emoji16][emoji1305] Kan ta bilde av min så du får sett ovenifra[emoji4]
Jeg har ikke en sånn en, savner det ikke heller. Har stelleveska hengende på kroker på styret hvor jeg har alt jeg trenger av mobil, pengebok og nøkler osv![]()
Det så veldig fint ut [emoji7] Den henger godt på styret?
Vi bruker stelleveska enda vi, han blir 2 år i augSavnet den ikke jeg heller før jeg sluttet å ha behovet for stellevesken[emoji28] Veeeldig praktisk med en liten en med plass til mobil, nøkler, flaske, ett par bleier f.eks[emoji5]

Vi bruker stelleveska enda vi, han blir 2 år i augjeg synes det er godt med plass til ekstra skift og evt nattdrakt om vi skal bort på ettermiddagen, vannflasker, bleier, mat til han og alt det jeg trenger når vi skal ut med vogna eller bort på besøk. Ellers bruker jeg veska mi som jeg har alt det du nevner i
![]()
Det så veldig fint ut [emoji7] Den henger godt på styret?
Er det lukket mellom der flaskene står og glidelåsen?
Samme her, min er 2,5 [emoji1]Vi bruker stelleveska enda vi, han blir 2 år i augjeg synes det er godt med plass til ekstra skift og evt nattdrakt om vi skal bort på ettermiddagen, vannflasker, bleier, mat til han og alt det jeg trenger når vi skal ut med vogna eller bort på besøk. Ellers bruker jeg veska mi som jeg har alt det du nevner i
![]()