Organizer til barnevogn

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Har du? Hvilke type? Har du denne på vognen i tillegg til stelleveske? Vil gjerne se bilder samt høre erfaringer. Er dette mer praktisk enn en koppholder? Har handlenett fra førstemann, som holder på å gå i oppløsning ;)

Jeg har koppholderen til Tfk og hadde ikke klart meg uten. Den har et rom med glidelås mellom koppholderne som er praktisk til småting, evnt babycallen når han sover.
Har ikke hatt behov for noe større, da stellevesken har vært med hvis vi skulle noen plass.

Har en fra Skip Hop. Veldig kjekk, men ikke så god til kaffe. Fin til alt annet av småting da. Men må jo ha med stelleveske.

Har en sånn sak med plass til to flasker og et bur med glidelås i midten. Har flaske til meg, mobilen og hundeposer. Må ha denne

Har null og niks med stelleveska å gjøre. Denne er til trilletur. Stelleveska er når vi skal er sted. Hvert sitt bruksområde

Har en fra tinkafu. Har den alltid på vogna da, kjekk plass å legge mobil og nøkler.

Har en sånn sak med plass til to flasker og et bur med glidelås i midten. Har flaske til meg, mobilen og hundeposer. Må ha denne

Har null og niks med stelleveska å gjøre. Denne er til trilletur. Stelleveska er når vi skal er sted. Hvert sitt bruksområde

Men hvis vi skal på kjøpesenter så er jo alternativet å ha på begge deler - så lurer på om det blir seende teit ut.. Altså fullt ;)

Men ja, når jeg triller meg tur så tar jeg jo ikke med stelleveska så savner noe å ha småting som nøkler, vannflaske osv i.. Synes ikke den koppholderen du har (hvis jeg forstår deg rett) er like fin som en slik organizer, men tenker litt på hvordan det blir hvis det begynner å regne og.. Da er kanskje din litt bedre?

Men hvis vi skal på kjøpesenter så er jo alternativet å ha på begge deler - så lurer på om det blir seende teit ut.. Altså fullt ;)

Men ja, når jeg triller meg tur så tar jeg jo ikke med stelleveska så savner noe å ha småting som nøkler, vannflaske osv i.. Synes ikke den koppholderen du har (hvis jeg forstår deg rett) er like fin som en slik organizer, men tenker litt på hvordan det blir hvis det begynner å regne og.. Da er kanskje din litt bedre?
Aner ikke hva en "organizer" er da.

Den greia jeg har går fint med stelleveska. Kombinert med at jeg også har hatt "muffe" har det dog blitt litt fullt og trangt, og ideelt sett henger stelleveska bedre uten den. Men jeg har stelleveske på vogna 1-2 ganger i måneden og triller tur med behov for vannflaske og hundeposer daglig. Valget var lett.

Har en fra tinkafu. Har den alltid på vogna da, kjekk plass å legge mobil og nøkler.
Sikkert den samme som jeg har ;) Veldig fornøyd med den.

Det er tinkafu sin jeg også har.
Med muffe trangt, men mest pga muffen.

Sånn.
5e518f8ade2b75ec926c296b042d7cc6

Back
Topp