Har du? Hvilke type? Har du denne på vognen i tillegg til stelleveske? Vil gjerne se bilder samt høre erfaringer. Er dette mer praktisk enn en koppholder? Har handlenett fra førstemann, som holder på å gå i oppløsning 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en sånn sak med plass til to flasker og et bur med glidelås i midten. Har flaske til meg, mobilen og hundeposer. Må ha denne
Har null og niks med stelleveska å gjøre. Denne er til trilletur. Stelleveska er når vi skal er sted. Hvert sitt bruksområde
Aner ikke hva en "organizer" er da.Men hvis vi skal på kjøpesenter så er jo alternativet å ha på begge deler - så lurer på om det blir seende teit ut.. Altså fullt![]()
Men ja, når jeg triller meg tur så tar jeg jo ikke med stelleveska så savner noe å ha småting som nøkler, vannflaske osv i.. Synes ikke den koppholderen du har (hvis jeg forstår deg rett) er like fin som en slik organizer, men tenker litt på hvordan det blir hvis det begynner å regne og.. Da er kanskje din litt bedre?
Sikkert den samme som jeg harHar en fra tinkafu. Har den alltid på vogna da, kjekk plass å legge mobil og nøkler.