Organizer/koppholder OG stelleveske?

Ennovy89

Forelsket i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Har dere både organizer Og stelleveske på vognen? Bruker dere begge?
Jeg vil veldig gjerne ha en organizer, en fra tinkafu eller skiphop hvor det er plass til flaske/kopp og litt småtteri som mobil, lommebok osv. Men trenger jo stelleveske å. Og mannen mener at det blir too much med begge deler hengende på vogna. Hva tenker dere, eller hva bruker dere?
Vet noen av de organizerne er litt store, så man kan nesten bruke som stelleveske å. Men er førstemann, vet ikke om jeg får til amming osv. Så vil gjerne ha litt plass i stellevesken tilfelle.

Har hatt begge deler til mine 2. Har alltid med vannflaske(ammer du vil du bli tørst), og det er deilig å ha den lett tilgjengelig, samt annet. Og gikk jeg kortere turer rundt der jeg bodde var det deilig å trille uten å ha med hele stelleveska!

Jeg har en stor vogn (Emmaljunga Mondial med Deluxe -understell som har en stor metallkurv). Så det er god plass under vogna.

På styret har jeg Tinkafu organizer hengende. Veldig glad i den.

Og fordi jeg ikke er noe glad i de stelleveskene man får kjøpt har jeg en Fjällreven -bag i stedet! Den legger jeg i kurven under vogna når jeg trenger å ta den med. Har en pose oppi med bleier, engangstellematte og tørre kluter. Og et skift, et teppe, litt sånt. Får også plass til bæreselen oppi bagen om jeg stapper litt :)

Holder definitivt ikke (lenge) med kun organizer. Hadde puppeonge, men dro vi på besøk eller var borte noen timer hadde vi med bleier, våtservietter, klær, (og klær til oss selv om vi var på besøk. Puppeunger har av og til rakettbæsj) leker da det ble aktuelt, og strikking til meg. Og gulpekluter og sikkert masse annet jeg har fortrengt. Jeg kjøpte en stelleryggsekk på ebay, og den var alltid full:hilarious:

Har plass til båd en slik organizer og stelleveske under.

Men etter jeg las at de fleste vognprodusenter fraråder å ha stellevesken på styre og heller ha stellevesken under vognen har jeg startet med det. Kunne vist slite veldig på håndtak og evnt bøyeledd etc der:-)

Jeg har aldri hatt stellevesken hengende på vognen, la den alltid under vognen (selvom jeg hadde kjøpt kroker og alt til den). Har en organizer/koppholder fra tinkafu på vognen.

Back
Topp