Organisering hjemme *bildetråd - insp*

lille_lykke86

Forelsket i forumet
(Inspirert av tråden til Mette J :)
Hvordan har dere organisert til og tang hjemme? Noen gode løsninger eller tips å komme med? Jeg mener ikke noe spesifikt, bare om dere har noe som dere er fornøyd med som dere vil dele.. VELDIG GJERNE BILDER!! 

Hilsen ei som veeeeeeeelig ønsker å få orden på ting og tang rundt om i huset.. :p

Så gøy  Jeg har jo nettopp begynt å rganisere for alvor da, så gjenstår mye. Det tar tid  Skal etterhvert få kjøpt inn bokser og korger til å ha de frskjellige tingene i

Men sålangt;

Bokser(blått lokk) til mel, sukker, frokostblanding, spagetti og ris. En boks til supper, og en til sauser

Øverste hylle; kjøkkenkluter, svamper osv.
Midterste hylle; Vaskemiddel
Nederste hylle; "Krukke" til oppvaskmaskin tabeletter, støvsugerposer og kostebrett

Her er "lageret" mitt. Øverst til høyre er dopapir, nedom er tørkeruller også bleier (vi har fortsatt bleier fra bleiekrigen(!!!)) nederst. Midt hylla øverst er julepynt, i midten er det oppvasktabeletter, babysåpe, barberskum, håndsåpe og en eske med linser. Nederste hylle er melis, mel osv.

Øverst til høyre; lys. i midten; tegnesaker osv til jentungen, nederst; batteri og klinex.
Øverst til venstre telys, lange lys, rundelys. Midten; bilder fra fotoknudsen. Nederst; lyspærer.

Føler jeg er laaangt fra organisert enda, men det skal bli  Tror man finner nye løsninger etterhvert som man holder på

helt imponert!!   og slik lagringsplass ønsker jeg meg også!

dette er den ene siden av boden vår.. den er lang og smal.
Skal ta bilde av resten senere og legge inn :)

andre siden .- veldig rotete akkurat nå, men sånn er det.. orker ikke noe i dag :P

Billy bokhyller er perfekte som skohyller. I taket har vi vegghengt tørkestativ. GENIALT! Har to av dem, et her og et på vaskerommet :)

Provisorisk innholdsfortegnelse for fryseskapet.. :)

Sauser, supper og mikser - sortert på kjøttype... omtrent :P

Back
Topp