Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har så smått begynt å vaske litt klær, og i den øverste skuffen i kommoden har jeg valgt å bruke «hylleinndelere», slik at jeg kan ha sengetøy (dynetrekk og laken), kluter (gasskluter og gulpekluter), sokker (ullsokker og vanlig) og en til luer og siklesmekker. I skuffen under har jeg valgt å legge klærne i str. Så str. 50 først, så 56 bak, og 62 bakerst. Har lagt bodyene sammen, buksene sammen og pysjamasene sammen 
Akkurat slik jeg hadde tenkt å gjøre det også [emoji1] men har tenkt å drøye det en måneds tid iallefall med vasking av klær osv, så akkurat nå ligger alle klærne i en kjempestor skubboks fra ikea [emoji28]Vi har malm kommode fra ikea, 4 skuffer, med stellematte oppå på badet. Den brukes til sønnen vår på snart 2 årI skuffe nr 1 har vi alt av stelleprodukter og bleier, nr 2 overdeler og heldresser, nr 3 underdeler, sokker og nattdrakter og i nr 4 håndduker og vaskekluter. Sengetøy og laken ligger i skapet på soverommet. Akkurat nå er det str 86 og 92 i blanding på klærne, men når baby skal overta kommoden så kommer jeg til å ha str 50 i skuffe nr 2 og 56 i skuffe nr 3. Klærne er så små at alt i samme str får plass i en skuffe
Sorterer bodyer etter type, omslag eller vanlig, og buksene med eller uten fot. Ellers ligger ting i bunker etter hva det er for noe
sorterer også ull og bomull i egne bunker. kan ikke ha det for komplisert heller, da det blir vanskelig for mannen å finne frem oppi der
Yttertøy og tykkull ligger nede i gangen. Samme med lue, votter ullsokker osv.
Jeg drøyer vaskingen også, alle klærne etter storebror ligger i plastbokser, sortert etter størrelseAkkurat slik jeg hadde tenkt å gjøre det også [emoji1] men har tenkt å drøye det en måneds tid iallefall med vasking av klær osv, så akkurat nå ligger alle klærne i en kjempestor skubboks fra ikea [emoji28]
)