Jeg lurer altså på noe, jenter Vi har plutselig fått det skrekkelig travelt på dagtid, med både babysang, barseltreff, venninnebesøk, familiebesøk, kafe osv.. Forrige uke, og denne uka, har vi noe på tapetet hver eneste hverdag, litt roligere i helgene. Jeg prøver å legge alt til etter frøkna har hatt sin første hvil for dagen, sånn at hun får sovet litt før vi stikker av gårde. Men ofte får hun ikke mer enn en liten time på morgenen, mot de to timene hun egentlig trenger. Så ofte sover hun ikke mer enn kanskje 1,5-2 timer totalt på dagtid, mot de 3 timene hun kunne hatt behov for. Sover veldig godt på nettene uansett egentlig.
Hva gjør dere andre? Tar dere mer hensyn til søvnbehovet til bebisene? Lillefrøken er veldig fornøyd når vi er ute på ting, blid og sosial hele veien, så hun viser ikke tegn til misnøye i det hele tatt. Føler vi må ut på ting også, ikke hver dag så klart, men det er viktig for henne at vi sosialiserer oss, fordi jeg ser hun er blitt myyyye mindre skeptisk til andre når vi er oftere ute sammen med andre voksne og andre barn.
Hva gjør dere andre? Tar dere mer hensyn til søvnbehovet til bebisene? Lillefrøken er veldig fornøyd når vi er ute på ting, blid og sosial hele veien, så hun viser ikke tegn til misnøye i det hele tatt. Føler vi må ut på ting også, ikke hver dag så klart, men det er viktig for henne at vi sosialiserer oss, fordi jeg ser hun er blitt myyyye mindre skeptisk til andre når vi er oftere ute sammen med andre voksne og andre barn.