Organisere kjøkkenredskaper

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
d9e31df9d3e62b9b3380017f78fc6515

Jeg trenger tips, hvordan organiserer man rotet i kjøkkenskuffen? :o

Haha, akkurat det tenkte jeg på i går. Har en helt lik skuff som irriterer meg sykt! :p Regner med det blir ikea her også. :)

Har en krukke ved siden av komfyren der de mest brukte står, stekespader,sleiver, visper, klyper. Lett å finne da. Så får hackiten og potetmoseren bedre plass i skuffen.

Har en krukke ved siden av komfyren der de mest brukte står, stekespader,sleiver, visper, klyper. Lett å finne da. Så får hackiten og potetmoseren bedre plass i skuffen.
Samme her! :)

Krukke til sleiver og andre ting som brukes ofte, slingreduk I skuffen så ting ligger I ro.

Mitt beste tips er å merke alle redskaper med en liten klisterlapp. Ved bruk fjerner du denne lappen, og setter ikke på ny. Et år senere, kvitter du deg med alle redskapene som fortsatt har lapp på. Vips, ryddig kjøkkenskuff. :p (kan brukes på alt fra kjøkkenredskaper til klær :p )

Jeg har to krukker på benken. En med tresleiver (brukes myyyye) og en med stekespader/stekepinsett. Øser og visper er i roteskuffen, men siden det ikke er mange av de er det lettere å finne frem.

Har ofte organisering i skuffene, men ender alltid med å legge alt tilbake i skuffen :P
Skal prøve på nytt igjen å organisere. Kanskje kjøpe meg en krukke å ha de mest brukte tingene i stående på kjøkkenbenken...

Jeg har også to krukker på benken, en med tresleiver og en med annet. Men da ble det jo såååå god plass i skuffen, at jeg kunne kjøpe inn mer utstyr, så nå er skuffen like full og rotete som den var før det ble kjøpt inn krukker :oops:

Jeg har også to krukker på benken, en med tresleiver og en med annet. Men da ble det jo såååå god plass i skuffen, at jeg kunne kjøpe inn mer utstyr, så nå er skuffen like full og rotete som den var før det ble kjøpt inn krukker :oops:
Haha, det blir problemet her og.. :D

Spiller ingen rolle hvor mye plass en har :) det blir fult uansett :p

Haha.. skuffen min ser helt lik ut :p å umulig å finn det man leter etter.. så tar å i mot tips :p

Kvitte seg med det man ikke bruker.event legge bort en periode.blir det ikke savnet kan du kvitte deg med det

Mitt beste tips er å merke alle redskaper med en liten klisterlapp. Ved bruk fjerner du denne lappen, og setter ikke på ny. Et år senere, kvitter du deg med alle redskapene som fortsatt har lapp på. Vips, ryddig kjøkkenskuff. :p (kan brukes på alt fra kjøkkenredskaper til klær :p )
Det skulle vi virkelig ha gjort med gubbens klær og diverse filmer og spill han absolutt skal ta vare på. Haha :p Han har så syyykt mye tskjorter og jeg tror ikke han vet om halvparten engang :p

Så lurt :)

Det skulle vi virkelig ha gjort med gubbens klær og diverse filmer og spill han absolutt skal ta vare på. Haha :p Han har så syyykt mye tskjorter og jeg tror ikke han vet om halvparten engang :p
Funker på det meste! Ble nødt til å innføres her da min kjære har litt hamstringstendenser. Fikk plukket det ganske raskt av ham når han så hvor sjeldent ting faktisk ble brukt. Jeg er veldig imot å lagre på skrot! :P

Funker på det meste! Ble nødt til å innføres her da min kjære har litt hamstringstendenser. Fikk plukket det ganske raskt av ham når han så hvor sjeldent ting faktisk ble brukt. Jeg er veldig imot å lagre på skrot! :P
Skal jaggu meg ta en slik runde på ting vi tar med oss på flyttelasset neste måned..garantert ting man tror man trenger men som vi aldri bruker :p

Skal jaggu meg ta en slik runde på ting vi tar med oss på flyttelasset neste måned..garantert ting man tror man trenger men som vi aldri bruker :p
Ja, altså noen ting er jo kjekt å ha, selv om de blir sjeldent brukt. Diverse verktøy og 15 liters gryte feks. Men de færreste har behov for 8 øser. Man ender alltid opp med å bruke favorittene uansett. :p

Back
Topp