Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Har en krukke ved siden av komfyren der de mest brukte står, stekespader,sleiver, visper, klyper. Lett å finne da. Så får hackiten og potetmoseren bedre plass i skuffen.
Samme her.Har en krukke ved siden av komfyren der de mest brukte står, stekespader,sleiver, visper, klyper. Lett å finne da. Så får hackiten og potetmoseren bedre plass i skuffen.
Haha, det blir problemet her og..Jeg har også to krukker på benken, en med tresleiver og en med annet. Men da ble det jo såååå god plass i skuffen, at jeg kunne kjøpe inn mer utstyr, så nå er skuffen like full og rotete som den var før det ble kjøpt inn krukker![]()
Jeg har også to krukker på benken, en med tresleiver og en med annet. Men da ble det jo såååå god plass i skuffen, at jeg kunne kjøpe inn mer utstyr, så nå er skuffen like full og rotete som den var før det ble kjøpt inn krukker![]()
Det skulle vi virkelig ha gjort med gubbens klær og diverse filmer og spill han absolutt skal ta vare på. HahaMitt beste tips er å merke alle redskaper med en liten klisterlapp. Ved bruk fjerner du denne lappen, og setter ikke på ny. Et år senere, kvitter du deg med alle redskapene som fortsatt har lapp på. Vips, ryddig kjøkkenskuff.(kan brukes på alt fra kjøkkenredskaper til klær
)
Så lurtMitt beste tips er å merke alle redskaper med en liten klisterlapp. Ved bruk fjerner du denne lappen, og setter ikke på ny. Et år senere, kvitter du deg med alle redskapene som fortsatt har lapp på. Vips, ryddig kjøkkenskuff.(kan brukes på alt fra kjøkkenredskaper til klær
)
Funker på det meste! Ble nødt til å innføres her da min kjære har litt hamstringstendenser. Fikk plukket det ganske raskt av ham når han så hvor sjeldent ting faktisk ble brukt. Jeg er veldig imot å lagre på skrot!Det skulle vi virkelig ha gjort med gubbens klær og diverse filmer og spill han absolutt skal ta vare på. HahaHan har så syyykt mye tskjorter og jeg tror ikke han vet om halvparten engang
![]()
Skal jaggu meg ta en slik runde på ting vi tar med oss på flyttelasset neste måned..garantert ting man tror man trenger men som vi aldri brukerFunker på det meste! Ble nødt til å innføres her da min kjære har litt hamstringstendenser. Fikk plukket det ganske raskt av ham når han så hvor sjeldent ting faktisk ble brukt. Jeg er veldig imot å lagre på skrot!![]()
Ja, altså noen ting er jo kjekt å ha, selv om de blir sjeldent brukt. Diverse verktøy og 15 liters gryte feks. Men de færreste har behov for 8 øser. Man ender alltid opp med å bruke favorittene uansett.Skal jaggu meg ta en slik runde på ting vi tar med oss på flyttelasset neste måned..garantert ting man tror man trenger men som vi aldri bruker![]()