Organ UL og duotest

Nexie

Betatt av forumet
Noen her som har erfaring med Organ UL og duotest i forbindelse med oppfølging etter senabort o.l?

Hei:) sniker litt fra juni2013 jeg:) jeg har vært gjennom senabort og når vi ble gravid igjen etterpå, fikk vi tilbud om duotesten, som består av organ ultralyd, blodprøver, alder, vekt o.l Om du får dette tilbudet, vil jeg anbefale deg og ta imot med åpne armer:) det gir en trygghet og beroliger veldig. Også veldig godt å kunne få et svar før du er kommforstå altfor langt på vei:) Testen kan jo dessverre ikke gi deg et 100% sikkert svar, men den gir deg iallfall en pekepinn på hvor stor sannsynligheten er:)

Vi får full organsjekk UL nå 4.feb. Dette grunnet min diabetes og de vil spesielt kikke nøye på hjertet siden jeg har et hjertebarn fra før :)

Vi har ikke fått tilbud om det enda, men lurte på å høre om det. Hadde en dødfødsel i mai og blir fulgt opp på sykehuset. Har ei vennine som har nesten lik historie som meg som fikk tilbud om det.

Hei:) sniker litt fra juni2013 jeg:) jeg har vært gjennom senabort og når vi ble gravid igjen etterpå, fikk vi tilbud om duotesten, som består av organ ultralyd, blodprøver, alder, vekt o.l Om du får dette tilbudet, vil jeg anbefale deg og ta imot med åpne armer:) det gir en trygghet og beroliger veldig. Også veldig godt å kunne få et svar før du er kommforstå altfor langt på vei:) Testen kan jo dessverre ikke gi deg et 100% sikkert svar, men den gir deg iallfall en pekepinn på hvor stor sannsynligheten er:)

Så godt å høre fra noen som har vært igjennom det :) jeg skal på organ ultralyd nå i begynnelsen av februar! Lurer litt på om dette er en del av duotesten, eller om det er noe jeg må spørre om selv? Og hva kan dem se osv. Håper denne undersøkelsen roer meg litt ned om den er fin :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp