Orgalutran

Amanita

Betatt av forumet
Jeg var hos legen i går og fikk beskjed om å starte med Orgalutran på morgenen og fortsette med Puregon om kvelden.Jeg skal inn på kontroll på mandag igjen.Nå ble jeg litt usikker om jeg skal ta Orgalutran på mandag morgen eller ikke.Legen sa at sannsynligvis skal jeg sette E.L. sprøyta på mandag og det blir uttak på onsdag.

Ja, du må ta Orgalutran hver morgen til du får beskjed om noe annet. Hvis ikke kan du få el. Jeg tok Orgalutran på morgenen og el sprøyte på kvelden samme dag...

Takk for svar!Jeg skal gå på sykehuset på mandag så kan jeg dobbelsjekke med spl eller lege.Legen sa ikke noe om det:(

Jeg ville sjekka først. Jeg fikk beskjed om å vente med å sette sprøyte på morgenen for kontroll, og ta den med på klinikken, så satte jeg den der etter kontrollen. Hvordan går det ifr utvikling av overstimulering da ?

Jeg ville sjekka først. Jeg fikk beskjed om å vente med å sette sprøyte på morgenen for kontroll, og ta den med på klinikken, så satte jeg den der etter kontrollen. Hvordan går det ifr utvikling av overstimulering da ?
Legen sa at det så veldig bra ut denne gangen.Jeg skal på UL igjen på mandag og skal gi blodprøve.Det blir nok uttak på onsdag og fredag innsett!:)

Back
Topp