Orgalutran sprøyta

Har ikke brukt orgalutran, men når jeg var litt usikker på de sprøytene jeg skulle ta så søkte jeg på YouTube. Der finnes det en del instruksjonsvideoer for de ulike sprøytene. :)

Det er to spisser da, er det ikke?? En til blanding og en til stikking
Edit:
Sjekket en video, den er visst ferdig blandet, og ja, da skal hele spissen inn i magefettet.

Enten googler du og finner video på YouTube, eller finner video fra produsenten, det er fort gjort hvis du er usikker

Hele spissen ja☺️☺️ Det står settes i låret eller magen i pakningsvedlegget, jeg anbefaler deg å sette den i magen☺️

Det skal være mindre vondt i magen enn låret :)
Du stikker hele spissen inn men den er så tynn at det gjør ikke vondt.
Obs den sprøyten kan svi litt etterpå men det er ikke farlig :)

Skal snart begynne å sette orgalutran. Skal heile spissen inn under huden eller bare deler av den??

Ferdig fylt sprøyte. Spissen er ikke så lang.. Så ville hatt så godt som hele inn. Hvis ikke er det ikke sikkert du får inn alt innholdet . Viktigste er at du før du setter sprøyta knipser på den med spissen ned, slik at luftblæra legger seg oppe ved stemplet. Da får man tømt sprøyta for alt innhold ved injeksjon.

Felleskatalogen.no har video både på blanding og hvordan du setter sprøytene. Da er du sikker på at d er riktig informasjon.

Ferdig fylt sprøyte. Spissen er ikke så lang.. Så ville hatt så godt som hele inn. Hvis ikke er det ikke sikkert du får inn alt innholdet . Viktigste er at du før du setter sprøyta knipser på den med spissen ned, slik at luftblæra legger seg oppe ved stemplet. Da får man tømt sprøyta for alt innhold ved injeksjon.
A takk for den infoen! Såg på den i dag å lurte på koffor d var så stor luftboble.

Back
Topp