Mammafrøken90
Flørter med forumet
Skal snart begynne å sette orgalutran. Skal heile spissen inn under huden eller bare deler av den??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har eg lurt litt på faktisk. Vurderte låret. Men då trur eg at eg går for magenHele spissen jaDet står settes i låret eller magen i pakningsvedlegget, jeg anbefaler deg å sette den i magen
![]()

Leste heile, men fann ingen plass der det stod at heile spissen skulle inn.Står ganske greit på pakningsvedlegget også
Det har eg lurt litt på faktisk. Vurderte låret. Men då trur eg at eg går for magen![]()
Takk for tipsDet skal være mindre vondt i magen enn låret
Du stikker hele spissen inn men den er så tynn at det gjør ikke vondt.
Obs den sprøyten kan svi litt etterpå men det er ikke farlig![]()
Skal snart begynne å sette orgalutran. Skal heile spissen inn under huden eller bare deler av den??
A takk for den infoen! Såg på den i dag å lurte på koffor d var så stor luftboble.Ferdig fylt sprøyte. Spissen er ikke så lang.. Så ville hatt så godt som hele inn. Hvis ikke er det ikke sikkert du får inn alt innholdet . Viktigste er at du før du setter sprøyta knipser på den med spissen ned, slik at luftblæra legger seg oppe ved stemplet. Da får man tømt sprøyta for alt innhold ved injeksjon.