Orgalutran i låret?!

happysnappy

Forelsket i forumet
Hei søstre! Jeg skal ta en ny medisin ikveld. Litt usikker på den. I bruksanvisning i pakken står det at den skal tas i låret. Jeg har tatt alle sprøyter i magen. Noen som vet?

Nei, jeg satt den i magen.

Jeg sette den også i magen. jeg ble også usikker da jeg leste at jeg bør sette den i låret, men valgte å sette den i magen. viktigaste er jo å få dosen i deg ;) lykke til!

Takk! Går for magen jeg også. Snodig. Hadde aldri trodd jeg skulle si at jeg foretrekker å sette sprøyte på meg selv i magen. So be it!

Fy pokker! Det er den desidert vondeste sprøyta jeg har tatt i løpet av disse fem forsøkene. OMG! Måtte virkelig presse den inn i huden jo. Jeg vil ikke ta mer sprøyter!!

ja den er litt verre en de andre sprøytene.. tenkte jeg ikke skulle si det sånn at du kom til å grue deg og da blir det jo berre vondere... trur nåla er litt tykkere enn de andre...

Jepp. Den er ikke spesielt god, men trøsten er jo at det sannsynligvis er veldig få dager du skal ta den! :-)

Jeg hadde en pakke med cetrotide som Ullevål sa jeg kunne bruke opp, så det er heldigvis bare denne ene denne gangen. I morgen setter jeg eggløsningssprøyte, og uttak blir allerede på fredag. Takk for hjelpen!!

Den var helt grusom ja, tok den også i magen! Huff, skrekk å gru!

Back
Topp