Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde også masse el-slim uka før uttak. De spurte på uttak i dag om jeg hadde hatt det og at det var braSå bra, håper det er et godt fruktbarhetstegn
Nei. Jeg har bare klemt tak i magefett under navlen et sted, trukket pusten og stukket. Har gått bra alle gangene. Det er ikke så avansert som det høres ut som. Sykepleier sa ingenting om å trekke ut for å sjekke etter blod da jeg var på opplæring. Har brukt den på 2 av forsøkene uten problemDere som har tatt orgalutran, setter dere den i magen? Trekker dere tilbake stemplet for å se om det er blod ??
Ok !Nei. Jeg har bare klemt tak i magefett under navlen et sted, trukket pusten og stukket. Har gått bra alle gangene. Det er ikke så avansert som det høres ut som. Sykepleier sa ingenting om å trekke ut for å sjekke etter blod da jeg var på opplæring. Har brukt den på 2 av forsøkene uten problem![]()
NeiOk !fikk du noen bivirkninger ?
Fikk hodepine av gonal-f ihvertfall - helt normalt og ingenting å bekymre seg for! Prøv å ro ned litt....kan ikke være godt å overanalysere hele tiden :/Noen som får veldig vondt i hodet av puregon???
Nei prøver ikke gjør det. Men har så sykt vondt!Fikk hodepine av gonal-f ihvertfall - helt normalt og ingenting å bekymre seg for! Prøv å ro ned litt....kan ikke være godt å overanalysere hele tiden :/
Hvis du går inn på felleskatalogen.no og søker opp medisinen,så vil du få liste over bivirkninger. Blandt annet hodepine. Jeg fikk også det...Hadde lett hodepine helt til et par dager etter uttak.Noen som får veldig vondt i hodet av puregon???
Okei! Takk for svar ! Har et spørsmål til, hehe beklager er mye jeg lurer på. Glemte å spør de på klinikken om det! Men jeg skal ta puregon kl 7, tok den 7 i går, gjør det noe om jeg tar den en halvtime senere?Hvis du går inn på felleskatalogen.no og søker opp medisinen,så vil du få liste over bivirkninger. Blandt annet hodepine. Jeg fikk også det...Hadde lett hodepine helt til et par dager etter uttak.
Jeg fikk beskjed om å sette puregon mellom 18 og 21. Jeg valgte å sette den 21 hver kveld, men det hendte at jeg glemte å ta den opp til en time altså. Så ikke noe stressOkei! Takk for svar ! Har et spørsmål til, hehe beklager er mye jeg lurer på. Glemte å spør de på klinikken om det! Men jeg skal ta puregon kl 7, tok den 7 i går, gjør det noe om jeg tar den en halvtime senere?