rodstilk Forumet er livet VIP 6 Jan 2010 #1 Jeg har planer om å lage en oreokake til dåpen vår på søndag. Er det best å lage den på fredag eller lørdag da? [:)]
Jeg har planer om å lage en oreokake til dåpen vår på søndag. Er det best å lage den på fredag eller lørdag da? [:)]
T Talent Flørter med forumet 6 Jan 2010 #2 Ville ha gjort det på lørdagen, men venta med å ta på kremen til søndagen, hvis det var mulig.
T Trollmor26 Forumet er livet Aprilbarna`15 6 Jan 2010 #3 Jeg hadde laga den ferdig kvelden før, da blir den utrolig god. Ha i kremen og alt [:D]
skytte76 Gift med forumet 6 Jan 2010 #4 Den skal vel egentlig lages dagen før så kjeksen inni rekker å bli myk. Jeg lar den stå i formen natten over i kjøleskapet med krem og pynt på [8D]
Den skal vel egentlig lages dagen før så kjeksen inni rekker å bli myk. Jeg lar den stå i formen natten over i kjøleskapet med krem og pynt på [8D]
M MaiSeptAugSkatt Guest 6 Jan 2010 #6 åh..nå fikk jeg lyst på oreokake[8D] ville også laga hele kaka ferdig lørdag[:)]