OREO MILKSHAKE!!

spispilladisjøl

Gift med forumet

Flere har spurt om oppskriften på Oreo Milkshake`n min. Den er så enkel som å mikse Oreokjeks - melk - Vaniljeis og en dært sjokoladesaus på måfå! Men gårdsdagens laget jeg slik :

Knuste 4 Oreokjeks som jeg la til sides, dette er "toppingen":

Så kastet jeg i 4 svære biter med vaniljeis (ca 2 kopper), 4-5 delte oreokjeks og melk i en blender.

Melken sper du forsiktig på etter hvor tynn/tykk du vil ha milkshaken. Jeg brukte en liten dært med sjokoladesaus oppi, den kan skippes om du vil. Så helte jeg milkshaken oppi 2 svære latteglass, pyntet med et sugerør og selvsagt må du ha tskje til å ta opp de herlige oreobitene, snacks!

WOLLAAAAH:

Et svært glass med en Oreodrøm - Drikk til du blir kvalm!! :D Om du er lat og ikke orker finne frem blenderen kan du jo alltids putte iskremen i en skål - helle over knust Oreokjeks og pynte med sjokoladesaus, det er jo FANTASTISKT godt det også:

FRISTET ??????

(innlegget er tatt rett ut av bloggen min)

Nam!!!!
Det såg farlig godt ut :D
Og jeg fikk sykt lyst på, men har ikke oreos :(

Tror jeg må på butikken! NAM!!!

Nam... :) Ser utrolig god ut!

Åhh..så fantastisk god ut!!Denne må prøvesemoticon

at jeg ikke visste om denne oppskrifte da jeg lagde oreokake til svigermor i går... for jeg spiste bare opp de resterende kjeksene jegemoticon

Nå fikk jeg lyst på milkshake emoticon

Åååå den der såg og hørtes NYDELIG ut!!!! :) :)

Glad du ikke delte denne oppskriften med oss da vi var gravide.
Da hadde hvertfall jeg kjempet mot en del fler kilo! emoticon

GODT AT JEG SÅ DEN NÅ SOM DET FORTSATT ER HELG!!! :) Sambo skal i bursdag i kveld så gjett om jeg skal kose meg!!! Du er fantastisk Lillan! :)

Laget denne i går, og den var syyyyykt god!

Skal lage i kveld til meg og sambo også emoticon

Back
Topp