Oreo kake

Lene1986

Forumet er livet
Ja det lager jeg nå [:D][:D]

Håper den blir god!

Den er kjempegod! [:D]

Eneste minuset er at den har blitt så vanlig.....................[>:][8D][:D]

Den er good!! [:D] Skal lage det selv i morgen eller lørdag.. [8D]

ORIGINAL: Vand

Den er kjempegod! [:D]

Eneste minuset er at den har blitt så vanlig.....................[>:][8D][:D]
Det er sant! Tror det er første gang jeg lager den.

Ååååååååååå, elsker den kaka!!!!!

namnam[:D][:D]

mmmmm eg har laga 2 eplekaker og satte nettopp eit brett med eplemuffins i ovnen. Oppskrift fra Allers og epler fra hagen[:D][:D] gleder meg til å smake på muffinsane[:)][8D]

ORIGINAL: ..christine..

har jeg aldri smakt. Enkel å lage?

Kjempeenkel! [:D] Skal ikke i ovnen engang.. [:)] Bruker litt mange bakeboller eneste.. [8|][8D]

Denne oppskriften..
Skjønte den ikke helt jeg. Det underste laget som bare er kjeks. Er det en som skal blandes med smør?

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Lager den jeg har fått av Memyself, alle skyter masse, men selv er jeg ikke så fan av den type kake.

Kjempe lett å lage, og en som jeg garantert klarer[8D] Vi har en ovn fra 1930 så ikke så god til å steke kake i, så genialt at den ikke skal stekes.

jamen jamen... Kan du forklare steg for steg.....??

den skal jeg og sambo lage i morgen... som han skal ha med seg på jobben[:-][:-] bursdagsgutten på freda``!

ORIGINAL: chrichri

den skal jeg og sambo lage i morgen... som han skal ha med seg på jobben[:-][:-] bursdagsgutten på freda``!

[:D] Min mann er bursdagsgutt i morgen[:)]

Fader...

Jeg lagde oreokake i dag (svigerfars bursdag) og den ble mislykka...altfor bløt!
Har laget den tusen ganger før men de siste par gangene har det bare blitt suppe..

HVA gjør jeg galt??????Følger jo oppskriften jo.. For liten tid i kjøleskapet i etterkant? Stod sikkert et par timer etter jeg hadde tatt på sjokolademouseen. For lite?

Den er god, men ikke favoritten![8D][8D] Men har bakt den på forespørsel mange ganger!![;)]

Back
Topp