Oreo kake.. hva bruker dere til å knuse kjeksen med?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
For det skal jo bli helt knust.. ikke noen biter what so ever.. tenker da på det nederste laget..

Hva slags maskin må jeg kjøpe da?

Som ikke er sååå dyr

legge i en plastpose og slå med noe hardt mange ganger?[;)]

Holder det?

Venninnen min er helt på det at det må være helt knust..

Jeg gjør som du når jeg baker ostekake[:)]

Putt dem i en brødpose og kjevle over... Eller knekk dem i små biter og stamp med potetstamper [:)]

Ja, da kan jeg jo gjøre det da.. sikker på at jeg måtte ha en eller annen form for maskin jeg[8D][:D]

Trenger ikke være heeelt brødsmuler heller, gjør ikke noe om det er litt biter =)=)

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

jeg putter kjeksen i en brødpose, og bruker en kjevle til å knuse de[:)]

Samme her, bare jeg knuser de med knyttneven først, og så kjevler jeg [:D]

bruker blenderen her, funker supert!

ORIGINAL: [Malin]

Trenger ikke være heeelt brødsmuler heller, gjør ikke noe om det er litt biter =)=)

Jeg har alltid litt biter, men får masse skryt lell [;)] Jeg putter i brødpose og knuser med hendene til bitene er ganske små så putter jeg det i en bolle og knuser litt til med en biffbanker [8D]

[:)]

ORIGINAL: et_lite_vesen

Legger det i en pose og knuser det med en hammer [8D]

Med en hammer faktisk[:D]

stavmikseren

Det skal jo ikke være smuler. Altså når du har på smelta smør og det stivner i kjøleskapet, så blir det en hard "plate" uansett. Og det smaker mer og bedre om det er biter. Personlig bruker jeg kjevle på plastpose. 

Okay.. fant ut nå at venninne min bruker en Stavmikser, Braun Multiquick Harmony fra Clas Ohlson..

Hun syntes at den skal være så smadret så mye som mulig.. i og med at denne kjeken skal blandes med smør.. og at det skal bli en deig lissom

ORIGINAL: Fridasinmamma

Okay.. fant ut nå at venninne min bruker en Stavmikser, Braun Multiquick Harmony fra Clas Ohlson..

Hun syntes at den skal være så smadret så mye som mulig.. i og med at denne kjeken skal blandes med smør.. og at det skal bli en deig lissom

Uuuusj.... [:-]

Back
Topp